A.s.t.r.i.d. Nv Van Publiek Recht

Bouwen van radio sites voor het ASTRID netwerk (Blok 5)



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  A.S.T.R.I.D. NV van publiek recht
Postadres :  Regentlaan 54 , BE - 1000   Brussel
Contactpersoon:   De heer Christophe Gregoire
Tel:   +32 25006733
Fax:   +32 25006710
E-mail:   christophe.gregoire@astrid.be
Internetadres(sen):   www.astrid.be  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  A.S.T.R.I.D. NV van publiek recht
Postadres :  Regentlaan 54 ,BE -1000   Brussel
Contactpersoon:   De heer Thomas Dayani
Tel:   +32 25006738
Fax:   +32 25006710
E-mail:   thomas.dayani@astrid.be
Internetadres(sen):   www.astrid.be  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Bouwen van radio sites voor het ASTRID netwerk (Blok 5)  
Referentienummer:   E-A-1812
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  32000000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   Diverse zones en in verschillende types plaatsen op het hele Belgische grondgebied.,
II.2.4. Beschrijving
Vandaag bestaat het radionetwerk van A.S.T.R.I.D. uit 520 outdoor basisstations. In het kader van de uitvoering van haar bedrijfsplan wenst ASTRID ongeveer 35 extra sites op een periode van vier jaar bouwen. Dit project heet "Blok 5".   Overigens wordt A.S.T.R.I.D. continu geconfronteerd met de verplichting bestaande masten te verplaatsen (site moves). Deze activiteiten zullen op de zelfde manier als de uitvoering van Blok 5 worden georganiseerd.   Deze procedure heeft als doel de aanduiding van een aannemer voor de opmaak van de plannen, de voorbereiding voor het indienen van de bouwaanvraag, de uitvoering van de werken en de installatie van telecommunicatie uitrustingen.   De levering, de configuratie en de indienststelling van deze uitrustingen maken geen deel van dit dossier uit.   A.S.T.R.I.D. heeft een aparte procedure voor de uitvoering van andere activiteiten zoals de opvolging van de werken, het opzoeken van locaties, de veiligheidscoördinatie .opgestart.  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Technisch-functionele waarde  -  weging:   40
*  Leveringstermijn  -  weging:   10
Prijs  -  weging:   50
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2018-09-03
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet:1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
Eventuele minimumeisen:
Een bankverklaring zonder voorbehoud.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Een lijst van de voornaamste leveringen van apparatuur en van de realisatie van sites op het gebied van radiosites of telecominfrastructuur die gedurende de laatste drie jaar (2015-2016-2017) werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

Eventuele minimumeisen:
De inschrijver zal drie projecten moeten aantonen die betrekking hebben op de levering van apparatuur en de realisatie van sites op het gebied van radiosites of telecominfrastructuur voor verschillende klanten en uitgevoerd over de periode 2015-2016-2017.

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-05-02   14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-09-29
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-05-02
Plaatselijke tijd:   14:00
Adres:   Zaal Morse 5de verdieping Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Met het oog op de vertrouwelijkheid zullen de AB plannen (bijlagen G, H, I en J van het bestek) met de bevestigingsdetails enkel op aanvraag en mits er vooraf een geheimhoudingsovereenkomst (bijlage L) werd ondertekend, ter beschikking van de inschrijver worden gesteld (volgens de procedure beschreven in punt 17 van deel III "Technische bepalingen").Plaatsbezoek vereist: Gezien de evaluatie van de opdracht gedeeltelijk op informatie over prijs opgaven van bestaande sites samengesteld zal zijn werden site bezoeken georganiseerd. Deze bezoeken zullen de inschrijvers die eraan deelnemen, in staat stellen zich een nauwkeurig beeld van de meest courante site configuraties te vormen; de inschrijvers zullen eveneens concrete informatie voor het opstellen van de meetstaten kunnen verzamelen.Planning van de bezoeken (het exacte adres bevindt zich in de technische specificaties) :20/03/2018 - 10.00 uur : BR022 (Oudergem);20/03/2018 - 13.30 uur : AN037 (Mechelen);21/03/2018 - 10.00 uur : LG071 (Amel).Rekening houdend met de voorschriften met betrekking tot de toegang tot de sites moeten de inschrijvers die dat wensen hun aanwezigheid voor de bezoeken aan de sites uiterlijk tegen 12/03/2018 bevestigen via drie e-mail adressen: tda@astrid.be en omi@astrid.be en mls@astrid.be. (Document Bijlage C van het bestek)

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-02-26

Vergelijkbare advertenties van BDA