Gemeente Westerlo

Uitnodiging tot indienen offerte - Raamcontract kleine herstellingswerken aan wegen en riolering. - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeente Westerlo
Postadres :  Boerenkrijglaan 61 , BE - 2260   Westerlo
Contactpersoon:   Mevrouw Ghislaine De Buyst
Tel:   +32 14539142
Fax:   +32 14541154
E-mail:   ghislaine.de.buyst@westerlo.be
Internetadres(sen):   www.westerlo.be  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamcontract kleine herstellingswerken aan wegen en riolering. - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking  
Referentienummer:   2018-032
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45233142
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE213
Voornaamste plaats van uitvoering:   grondgebied Westerlo
II.2.4. Beschrijving
De opdracht omvat een raamcontract voor 2 jaar. Werken gebeuren steeds op afroep, volgens een uitvoeringstermijn die afgesproken wordt tussen opdrachtgever en -nemer bij afroep.   De werken binnen deze opdracht omvatten onder andere:   - herplaatsen/vervangen van lijnvormige elementen   - herplaatsen/vervangen van bestrating   - herplaatsen/aanpassen/vervangen van straatkolken, putdeksels,.   - herprofileren/heraanleggen van onderfunderingen en funderingen   - het plaatsen/herplaatsen van verkeersignalisatie   - Puntherstellingen van verhardingen, lijnvormige elementen en plaatselijke elementen   - het aanleggen van nieuwe verhardingen ten behoeve van opritten, verkeersremmende plateau's, voet- en fietspaden,.   - diverse werken in regie  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Niet gespecifieerd  -  weging:   Niet gespecifieerd
Prijs  -  weging:   100
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2018-04-02
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* In toepassing van artikel 62 §2 van het koninklijk besluit van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.* In navolging van art. 63 §2 van het KB van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.* Een correct ondertekende offerte indienen, de ondertekenaar toont met de nodige documenten aan dat hij de bevoegdheid heeft om de offerte te ondertekenen (bv kopie van de statuten).

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Bewijs erkenning categorie C (wegenbouwkundige werken), Klasse 1
Eventuele minimumeisen:
1. /

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. /

Eventuele minimumeisen:
1. /
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 1


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-03-15   12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-06-13


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Het raamcontract wordt afgesloten voor 2 jaar of tot het gunningsbedrag bereikt wordt. De opdracht neemt in beide gevallen automatisch een einde.De opdracht neemt aanvang vanaf de dag van sluiting. De voorziene aanvangsdatum van 2 april 2018 kan dus mogelijks nog wijzigen. De uitvoeringstermijn van een afroep wordt steeds in onderling overleg tussen opdrachtgever en -nemer vastgesteld. De opdrachtnemer dient er bij zijn prijszetting rekening mee te houden dat de grootte, complexiteit en urgentie van een afroep sterk kan variëren. De opdrachtgever kan dit niet altijd op voorhand inschatten.De opdrachtgever zal er wel steeds voor zorgen dat verschillende kleine opdrachten gecombineerd kunnen worden in één afroep, zodat een afroep steeds minstens één volle werkdag zal duren. Meestal zal een afroep wel meerdere werkdagen aan werk bevatten.De opdracht is opzegbaar door beide partijen per aangetekend schrijven (opzegtermijn 3 maanden).Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: Geïnteresseerde firma's kunnen de opdrachtdocumenten downloaden via de '3P Cloud': https://cloud.3p.eu/Downloads/1/704/0S/2018 De offerte opgesteld op papier wordt in een definitief gesloten envelop gestoken waarop het volgende wordt vermeld: de datum van de openingszitting en het besteknummer (2018-.) of het opdrachtvoorwerp. Ze wordt via een postdienst verzonden, hetzij bij gewone of aangetekende zending, of door een drager afgegeven.Bij verzending via een postdienst wordt die definitief gesloten envelop in een tweede envelop gesloten waarop duidelijk "OFFERTE" wordt vermeld.Dit geheel wordt geadresseerd aan:Gemeente WesterlosecretariaatBoerenkrijglaan 612260 WesterloDe drager overhandigt de offerte aan één van de secretariaatsmedewerkers op de 1ste verdieping van het gemeentehuis.Naast de papieren versie dient het bestuur ook te beschikken over een digitale versie van de offerte + meetstaat/inventaris in 3P format, gevoegd bij de offerte via digitale drager of na de openingszitting in te dienen per e-mail naar secretariaat@westerlo.be . Het onderwerp van de e-mail vermeldt: 'Bestek 2018-. 'ONDERWERP VAN DE OPDRACHT'' - OFFERTE NIET OPENEN'.Bij afwijkingen heeft de papieren versie steeds voorrang op de digitale versie. De offerte moet de aanbestedende overheid bereiken ten laatste op datum en uur zoals vermeld in de publicatie. De indiener is zelf verantwoordelijk voor het tijdig indienen van de offerte.Offertes die laattijdig toekomen, welke er ook de oorzaak van is, worden geweigerd of ongeopend behouden.De aanbestedende overheid heeft gekozen om geen gebruik te maken van de elektronische communicatiemiddelen (E-Tendering) en de overgangsbepaling voorzien in artikel 129 van het Koninklijk besluit van 18 april 2017 toe te passen.Door het indienen van een offerte aanvaarden de inschrijvers onvoorwaardelijk de inhoud van het bestek en de bijhorende opdrachtdocumenten en de invulling van de plaatsingsprocedure zoals deze in het bestek beschreven is en aanvaarden zij zelf door de bepalingen ervan gebonden te zijn.Indien een inschrijver in dat verband een bezwaar heeft, dient hij dat schriftelijk en per aangetekende post binnen zeven kalenderdagen na ontvangst van het bestek, bekend te maken aan de aanbestedende overheid met omschrijving van de reden.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-02-20

Vergelijkbare advertenties van BDA