Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Belgisch Instituut voor postdiensten en telecommunicatie
Postadres : Ellipse Building gebouw C Koning Albert II laan 35 , BE - 1030 Brussel
Contactpersoon: Pascal Vrancken
Tel: +32 22268795
E-mail: pascal.vrancken@ibpt.be
Internetadres(sen): www.bipt.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=299924
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
OPEN PROCEDURE VOOR REKENING VAN HET BELGISCH INSTITUUT VOOR POSTDIENSTEN EN TELECOMMUNICATIE (BIPT) VOOR EEN OPLOSSING VOOR EEN SYSTEEM VOOR KLACHTENBEHEER VOOR DE OMBUDSDIENST VOOR DE POSTSECTOR Referentienummer: BIPT-2018/SME/SMP-COMPLAINTS_MGT-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 48000000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De Ombudsdienst voor de postsector wil een systeem voor klachtenbeheer aankopen om zijn (klachten)dossiers op gebruiksvriendelijke en doeltreffende wijze te kunnen beheren en behandelen; de voorkeur gaat uit naar een programma dat flexibel is en beheerd kan worden zonder veel technische kennis.
Er zal speciale aandacht worden besteed aan de automatisering van de werkprocessen, alsook aan het aspect rapportering/statistiek van de voorgestelde tool.
Deze opdracht heeft betrekking op de verwezenlijking van een systeem voor klachtenbeheer, inclusief een "webportaal", met als optie de ondersteuning, het correctief en evolutief onderhoud ervan. Deze opdracht omvat ook de aspecten opleiding, reservekopieën, back-ups en archivering die bij een dergelijk systeem horen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussel
II.2.4. Beschrijving
De Ombudsdienst voor de postsector wil een systeem voor klachtenbeheer aankopen om zijn (klachten)dossiers op gebruiksvriendelijke en doeltreffende wijze te kunnen beheren en behandelen; de voorkeur gaat uit naar een programma dat flexibel is en beheerd kan worden zonder veel technische kennis. Er zal speciale aandacht worden besteed aan de automatisering van de werkprocessen, alsook aan het aspect rapportering/statistiek van de voorgestelde tool. Deze opdracht heeft betrekking op de verwezenlijking van een systeem voor klachtenbeheer, inclusief een "webportaal", met als optie de ondersteuning, het correctief en evolutief onderhoud ervan. Deze opdracht omvat ook de aspecten opleiding, reservekopieën, back-ups en archivering die bij een dergelijk systeem horen.
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
6 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-03-30 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-03-30
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Zie bestek
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-02-19