Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Karel de Grote Hogeschool VZW
Postadres : Brusselstraat 45 , BE - 2018 Antwerpen
Contactpersoon: Mevrouw Annelies Hermans
Tel: +32 36131333
Fax: +32 36131301
E-mail: aankoop@kdg.be
Internetadres(sen): www.kdg.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Herinrichting campus Hoboken - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: GEB_2018_003
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45000000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE21
Voornaamste plaats van uitvoering: Industriële Wetenschappen en Technologie Campus Hoboken, Salesianenlaan te 2660 Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
Herinrichting campus Hoboken
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
95 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.De Belgische inschrijver dient enkel het uittreksel uit het strafregister op naam van de rechtspersoon ter staving bij de kandidaatstelling te voegen. De aanbestedende overheid zal de overige attesten (RSZ attest, attesten inzake betaling belastingen en faillissement) zelf opvragen d.m.v. elektronische middelen (Digiflow).Dit uittreksel uit het strafregister mag maximaal drie maanden oud zijn (gerekend vanaf de dag van de opening van de offertes).De buitenlandse inschrijver dient bij inschrijving wel alle nodige bewijsstukken voor te leggen, waaruit blijkt dat ze zich niet in een toestand van uitsluiting bevinden, met name:een attest waaruit blijkt dat hij in regel is met de betalingen van de sociale zekerheid een attest waaruit blijkt dat hij zich niet bevindt in staat van faillissement of vereffening, zijn activiteiten heeft stopgezet of een gerechtelijk akkoord te hebben bekomen, of zich bevinden in een andere vergelijkbare situatie die het resultaat is van een soortgelijke procedure die in de nationale wet- en regelgeving voorkomt. een attest waaruit blijkt dat hij in regel is met de betaling van directe belastingen en BTW (of de taksen die in zijn land de BTW vervangen) een attest waaruit blijkt dat de inschrijver niet veroordeeld is voor een misdrijf of ernstige fouten heeft gemaakt.Dit omwille van het feit dat de aanbestedende overheid buitenlandse attesten niet zelf elektronisch kan opvragen. De attesten mogen maximaal drie maanden oud zijn (gerekend vanaf de dag van de opening van de offertes), tenzij een langere geldigheidsdatum van toepassing is.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Erkenning van de aannemer vereist
Eventuele minimumeisen:
D, klasse 2 (klasse wordt bepaald bij gunning)
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Erkenning van de aannemer vereist
Eventuele minimumeisen:
D, klasse 2 (klasse wordt bepaald bij gunning)
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-03-13 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-06-11
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Elke inschrijver is verplicht zich ter plaatse te begeven voor het opmaken van zijn biedingen de installatie grondig te onderzoeken, teneinde zich rekenschap te kunnen geven vande aard, de omvang en de moeilijkheidsgraad van de diensten en aldus zijn prijs tekunnen opmaken.De inschrijver kan zich later niet beroepen op onvoldoende kennis van de bestaandetoestand. Hij wordt verondersteld zijn plannen aandachtig te hebben onderzocht om zijninschrijvingssom te kunnen vaststellen met volledige kennis van zaken.Door het feit van zijn inschrijving wordt de inschrijver geacht voorafgaandelijk kennis tehebben genomen van de werfplek, zodat er dienaangaande geen aanleiding bestaat tothet indienen van verrekeningen, behoudens de toegestane meerwerken.Elke inschrijver dient ten laatste op vrijdag 02 maart 2018 een verplicht plaatsbezoek te hebben volbracht.Een afspraak kan worden gemaakt bij Nathalie De Jonghe, per email: nathalie.dejonghe@kdg.beDe kandidaat inschrijver wordt geacht zijn afspraak tijdig aan te vragen, ten laatste op 27 februari 2018. De offerte dient een ondertekend attest van plaatsbezoek te bevatten. U vindt dit attestin bijlage van dit opdrachtdocument terug. Gelieve dit attest mee te brengen naar hetplaatsbezoek.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg Antwerpen
Bolivarplaats 20 , BE - 2000 Antwerpen
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-02-14