Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Brussels Hoofdstedelijk Parlement
Postadres : Eikstraat 22 , BE - 1005 Brussel
Contactpersoon: Benjamin Desaive
Tel: +32 25496236
E-mail: bdesaive@parlement.brussels
Internetadres(sen): www.parlement.brussels https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=299025
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
OVERHEIDSOPDRACHT VAN DIENSTEN VOOR DE SCHOONMAAK VAN DE GEBOUWEN VAN HET BRUSSELS HOOFSTEDELIJK PARLEMENT Referentienummer: PRB-A-359-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 90910000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De onderhavige opdracht betreft de schoonmaak van de gebouwen van het Brussels Hoofdstedelijk Parlement, en in het bijzonder, de dagelijkse schoonmaak in de gebouwen, met de levering, de plaatsing, het bijvullen en het onderhoud van de sanitaire accessoires.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussel - Brussels Hoofdstedelijk Parlement
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht omvat het uitvoeren van schoonmaakwerkzaamheden door verschillende ploegen (ochtendploeg, zaterdagploeg en dagpermanentie) of door aangewezen onderaannemers op basis van een resultaatsverbintenis voor: Dagelijkse schoonmaakwerkzaamheden van de lokalen (reinigen van de vergaderzalen, salons, directielokalen, kantoren, gangen, ondergrondse parkings en overige ruimten); Schoonmaak van kantooruitrusting; Afruimen, afwassen en opbergen van servies in de kantoren en schoonmaak van de keukenapparatuur; Verzamelen van het afval volgens het recyclageprincipe; Leveren, plaatsen en vervangen van vloermatten; Schoonmaak van losse uitrusting; Schoonmaak van het salonmeubilair; Schoonmaak van de omgeving; Wegnemen van stofophoping; Reinigen van de vloeren; Sanitaire ruimtes; leveren, plaatsen, bijvullen en onderhoud van sanitaire accessoires.
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2018-06-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2020-05-31
Verlenging mogelijk: JA
De opdracht kan tweemaal worden verlengd, telkens voor een periode van een jaar. Tot die verlenging wordt beslist door de aanbestedende overheid. De verlenging wordt aan de opdrachtnemer meegedeeld bij aangetekende brief, ten minste 150 kalenderdagen voor het einde van het tweede jaar.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.1 Inlichtingen over een bepaalde beroepsgroep:
Het verrichten van de dienst is voorbehouden aan een bepaalde beroepsgroep: JA
Verwijzing naar de toepasselijke wettelijke of bestuursrechtelijke bepaling:
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Service Level AgreementControles uitgevoerd door een door de opdrachtgever aangeduid externe en onafhankelijke consultantDe opdrachthouder mag een beroep doen op gesubsidieerd personeel (bijvoorbeeld krachtens artikel 61 van de organieke wet op de OCMW of het ACTIVA-plan) ten belope van 10% van het maximum aantal personeelsledenDe opdrachtgever legt een uitvoeringsvoorwaarde van de opdracht op die het mogelijk maakt rekening te houden met het verstrekken van beroepsopleidingen aan werklozen of jongerenDe inschrijver moet bij zijn offerte een nota voegen die aantoont dat hij beschikt over voldoende en bekwaam personeel, alsook over de technische uitrusting die nodig is om de opdracht behoorlijk te kunnen uitvoeren.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-03-16 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-03-16
Plaatselijke tijd: 11:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-02-08