Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Afdeling Logistiek Generieke Diensten
Postadres : Koning Albert II-laan 33 Bus 979 , BE - 1030 Brussel
E-mail: celine.aubry@minfin.fed.be
Internetadres(sen): https://finances.belgium.be/fr/marches_publics https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=298955
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
de levering, de installatie, de inwerkingstelling en het onderhoud van één enkel systeem voor wachtrijbeheer (ticketing) in de gebouwen van de FOD Financiën, met een geïntegreerd systeem voor afsprake Referentienummer: Division Logistique Services Génériques-S&L/DA/2017/143-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 48000000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Openbare procedure voor de levering, de installatie, de inwerkingstelling en het onderhoud van één enkel systeem voor wachtrijbeheer (ticketing) in de gebouwen van de FOD Financiën, met een geïntegreerd systeem voor afsprakenbeheer.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
II.2.4. Beschrijving
de levering, de installatie, de inwerkingstelling en het onderhoud van één enkel systeem voor wachtrijbeheer (ticketing) in de gebouwen van de FOD Financiën, met een geïntegreerd systeem voor afsprakenbeheer.
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
84 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Selectiecriteria betreffende de economische en financiële draagkracht (artikel 67 van het koninklijk besluit van 18 april 2017 inzake plaatsing overheidsopdrachten in de klassieke sectoren)De inschrijver moet in de loop van de voorbije drie boekjaren een gemiddelde totale omzet met betrekking tot het voorwerp van huidige opdracht hebben gerealiseerd van minstens:- ? 125.000.De aanbestedende overheid verstaat onder "voorwerp van huidige opdracht" de levering, installatie en het onderhoud van systemen voor wachtrijbeheer.Voor elementen die niet onder de stilzwijgende verklaring vallen, kunnen de inschrijvers die dit wensen al bij hun offerte alle vereiste documenten en attesten voegen om aan te tonen dat ze zich niet in een uitsluitingstoestand bevinden. Voor wat de selectiecriteria betreft, kunnen de inschrijvers die dit wensen al bij hun offerte alle vereiste documenten en attesten voegen om aan te tonen dat ze voldoen aan de eisen van die criteria.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-03-13 15:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-03-13
Plaatselijke tijd: 15:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-02-06