Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Sibelga
Postadres : Werkuizenkaai 16 , BE - 1000 Brussels
Contactpersoon: Thomas Cortens
Tel: +32 25494308
E-mail: public_procurement@sibelga.be
Internetadres(sen): www.sibelga.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=295478
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Sibelga - Renovatie gebouw Paleizenstraat 271-273 Referentienummer: Sibelga-SIB16TW0603-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45210000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Renovatie van een gebouw gelegen aan in de Paleizenstraat 271-273 te 1000 Brussel.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: 1000 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Opdracht voor de aanneming van werken voor de realisatie van een renovatieproject van een gebouw gelegen in de Paleizenstraat 271-273 te 1000 Brussel. Deze opdracht omvat onder meer volgende prestaties: Inrichting van 7 tot hoogstens 8 appartementen / studio's op de verdiepingen; Inrichting van een polyvalente ruimte op het gelijkvloers met eventueel fietsenstallingen; Stabilisering van de funderingen; Opknappen van de kelders; Renovatie van de voorgevel met de balkons; Renovatie van de achtergevel en de zijgevel; Vervanging van buitenframes en binnendeuren; Renovatie hellend en plat dak; Vervanging afvoerleidingen; Renovatie elektriciteits- en verwarmingsinstallaties; Herstelling van de bevloering; Afwerkingswerken (verven, behangen, plinten, .). Onderstaande elementen vallen uitdrukkelijk buiten de scope van deze opdracht: Asbestverwijdering vóór aanvang van de werken; Onderhoud van de installaties na definitieve oplevering.
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Cfr VI.3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-03-28 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
1. Om ontvankelijk te zijn, is het noodzakelijk dat de deelnemingsaanvragen UITSLUITEND ingevuld wordenvolgens het model van het bestek van de Aanbestedende Overheid. Dit bestek kan worden aangevraagd bij:Thomas Cortens, of via e-mail: public_procurement@sibelga.be, of via fax op het nummer +32.2.274.32.68. De referentie SIB16TW0603, van het betrokken dossier moet op elke deelnemingsaanvraag worden vermeld. Eendeelnemingsaanvraag zal niet worden behandeld als het adres van de hoofdzetel en het postadres niet in de mail of de fax staan.Nadere inlichtingen vindt u terug in het bijgevoegede document: "SIB16TW0603Renovatie gebouw Paleizenstraat 271-273 -Aanvullende inlichtingen VI.3"
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
De Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
De Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
De Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-01-09