Gial

Aankoop van biometrische packs



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  GIAL
Postadres :  E. Jacqmainlaan 95 , BE - 1000   Brussel
Contactpersoon:   De heer Olivier Lens
Tel:   +32 22295467
Fax:   +32 22295454
E-mail:   purchasing@gial.be
Internetadres(sen):   www.gial.be  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Aankoop van biometrische packs  
Referentienummer:   PO18001
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  30200000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   GIAL, E. Jacqmainlaan 95 te 1000 Brussel
II.2.4. Beschrijving
De opdracht heeft betrekking op de aankoop van biometrische packs die nodig zijn voor de registratie van biometrische gegevens in de verblijfsvergunningen die worden afgegeven aan onderdanen van derde landen en in de paspoorten die aan Belgen worden afgegeven door middel van RA-PC en de toepassing Belpic.  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Onderhoud  -  weging:   20
*  Installatie  -  weging:   10
*  opleiding  -  weging:   5
*  Leveringstermijn  -  weging:   5
Prijs  -  weging:   60
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over ten hoogste de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn (art. 67, §1, 2° en §3 van het KB van 18 april 2017).
Eventuele minimumeisen:
Zie bijzonder bestek

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Een lijst van de voornaamste leveringen die vergelijkbaar zijn met het voorwerp van deze opdracht die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.* * De inschrijver moet een erkende leverancier zijn bij het Rijksregister (cf. artikel 2, §3 van de overeenkomst, zie bijlage 5)

Eventuele minimumeisen:
Zie bijzonder bestek


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-02-15   10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-05-16
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-02-15
Plaatselijke tijd:   10:30
Adres:   Op het adres van de aanbesteder, Raadszaal Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
De inschrijversEr is een gesloten opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van 1ste aanleg Brussel
Quatre Brasstraat 13 ,  BE - 1000   Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-01-04

Vergelijkbare advertenties van BDA