Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Provincie Antwerpen
Postadres : Koningin Elisabethlei 22 , BE - 2018 Antwerpen
Contactpersoon: Maarten Schaerlaekens
Tel: +32 32405798
E-mail: maarten.schaerlaekens@provincieantwerpen.be
Internetadres(sen): http://www.provincieantwerpen.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=293863
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Aankoop, implementatie en onderhoud van een nieuw "Planning, Tijd en Doelstellingen" softwarepakket. Referentienummer: Provincie Antwerpen-HR_IT_2018_TIJD-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 48450000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De Provincie Antwerpen gebruikt een systeem voor tijdsregistratie. Deze opdracht behandelt de vernieuwing van de soft- en hardware voor tijdsregistratie, de uitbreiding naar functionaliteiten zoals planning en doelstellingen, een efficiënte en effectieve overschakeling van het huidige systeem naar het nieuwe, de koppeling met andere applicaties (bv. core HR-administratie, salarisadministratie) en het onderhoud voor 4 jaar.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE21
Voornaamste plaats van uitvoering: Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
De Provincie Antwerpen gebruikt een systeem voor tijdsregistratie. Deze opdracht behandelt de vernieuwing van de soft- en hardware voor tijdsregistratie, de uitbreiding naar functionaliteiten zoals planning en doelstellingen, een efficiënte en effectieve overschakeling van het huidige systeem naar het nieuwe, de koppeling met andere applicaties (bv. core HR-administratie, salarisadministratie) en het onderhoud voor 4 jaar.
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
56 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Na het verstrijken van deze initiële looptijd kan de opdracht stilzwijgend verlengd worden met periodes van 1 jaar met een maximum totale looptijd van 8 jaar
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie selectieleidraad
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie selectieleidraad
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie selectieleidraad
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-01-22 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-12-21