Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : citydev.brussels (G.O.M.B.)
Postadres : Gabrielle Petitstraat 6 , BE - 1080 Brussel
Contactpersoon: Capucine STROBEL
Tel: +32 24225207
E-mail: cstrobel@citydev.brussels
Internetadres(sen): http://www.citydev.brussels https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=290913
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Design & Build voor de inrichting van de gewestelijke school voor veiligheids-, preventie- en urgentieberoepen in gebouwen A, B en C op de BLUE STAR-site in Haren Referentienummer: citydev-2017-320299989-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45000000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht betreft de aanwijzing van een projectontwerper (projectontwerperscomponent) en een aannemer (aannemerscomponent) die instaan voor het ontwerp, de bestemmingswijziging en de uitvoering van de werken voor de binnenherinrichting van de bestaande gebouwen. Die werken omvatten de plaatsing van de nodige scheidingswanden, de installatie van sanitair, de aanpassing van de HVAC- en elektriciteitsinstallaties (verlichting .) en alle andere inrichtingswerken die noodzakelijk zijn voor de vestiging van een gewestelijke school voor veiligheidsberoepen. In totaal moet 9.483 m² worden ingericht. De opdracht omvat ook de inrichting van een oefenterrein buiten en van een beveiligde parkeerruimte.
Het voorwerp van de opdracht wordt in detail gedefinieerd in de BESCHRIJVING VAN DE GEWESTELIJKE SCHOOL VOOR VEILIGHEIDSBEROEPEN (zie bijlage 1 van het bestek).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-12-14
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-01-17
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-02-02
Afdelingsnummer: IV.2.7)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-01-17
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-02-02
Afdelingsnummer: II.1.5)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Geraamde totale waarde
In plaats van:
1300000.00
Te lezen:
Afdelingsnummer: II.2.6)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Waarde zonder btw
In plaats van:
1300000.00
Te lezen:
Afdelingsnummer: II.2.14)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Nadere inlichtingen
In plaats van:
Te lezen:
De geraamde waarde wordt bepaald in het bestek.
Afdelingsnummer: VI.3)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Nadere inlichtingen
In plaats van:
Te lezen:
Artikel 5.10.5 Gronden van onregelmatigheid van de offerte van het bestek is gewijzigd.
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Een nieuwe versie van het bestek kan gedownload worden.