Directie Infrastructuur Van Het Openbaar Vervoer

Station Ossegem - Hernieuwing van het schildersysteem



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer
Postadres :  Vooruitgangsstraat 80 , BE - 1030   Brussel
Contactpersoon:   M. Hervé Crine
Tel:   +322 2042967
Fax:   +322 2042245
E-mail:   hcrine@sprb.brussels
Internetadres(sen):   http://be.brussels   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=290090


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Station Ossegem - Hernieuwing van het schildersysteem  
Referentienummer:   DITP-DIOV CSC-BB BM 1462-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45442100
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Hernieuwing van het schildersysteem: Het reinigen, ontvetten en ontroesten van de te schilderen oppervlakken; Het eventueel bijwerken van eventuele kleine betonherstellingen; Nodige stellingen en ladders; Afschermen van de vloeren; Afschermen van eventueel meubilair en apparaten; Verwijderen van alle werfinstallaties en het reinigen van de werfzones na uitvoering van de werken EN eventuele herstellingen aan de uitgevoerde werken in het kader van de waarborg en dit gedurende deze waarborgperiode;
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   Het Brussel Hoofdstedelijk Gewest
II.2.4. Beschrijving
Zie punt II.1.4  
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
60   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
-Door het indienen van zijn offerte, verklaart de inschrijver dat hij zich niet in een van de uitsluitingcriteria bevindt zoals bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van het K.B. van 18 juni 2017 betreffende de plaatsing van overheidsopdrachten in de speciale sectoren, zoals gewijzigd.-De aanbesteder onderzoekt de juistheid van deze impliciete verklaring op erewoord in hoofde van de inschrijver van wie de offerte als beste gerangschikt is. Daartoe, en in het geval dat de aanbesteder de nuttige inlichtingen niet kan verkrijgen via elektronische weg (federale informaticatoepassing 'DIGIFLOW'), vraagt hij de betrokken inschrijver om hem zo snel mogelijk en binnen de vooropgestelde termijn, de inlichtingen of documenten te leveren die toelaten zijn persoonlijke toestand na te gaan.Voor de Belgische inschrijvers, zal de aanbesteder zelf de documenten of inlichtingen m.b.t. het attest van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen via elektronische weg opzoeken in de federale databanken die beschouwd worden als authentieke bronnen.-De andere vereiste documenten en inlichtingen voor de kwalitatieve selectie zullen door de inschrijvers zelf voorgelegd worden.-Opmerkingen:-1. Voor de offertes ingediend door tijdelijke handelsvennootschappen of feitelijke verenigingen, moet elke deelgenoot afzonderlijk bewijzen dat hij zich niet in een 'toestand van uitsluiting' bevindt. Bijgevolg is de beschikking over de impliciete verklaring op erewoord waarvan sprake is van toepassing voor elk lid van de tijdelijke handelsvennootschap. De uitsluiting van een van de deelgenoten maakt de offerte van de tijdelijke handelsvennootschap of de tijdelijke vereniging nietig (Omzendbrief 10.02.98).-2. Indien de aanbesteder na verificatie vaststelt dat de impliciete verklaring op erewoord, op de uiterste datum van ontvangst van de offertes, niet of niet meer overeenstemt met de persoonlijke toestand van de geselecteerde inschrijver, dan wordt/kan de inschrijver worden uitgesloten.-In dit geval maakt de aanbesteder een nieuwe rangschikking op, rekening houdend met de offerte die onmiddellijk na deze van de uitgesloten inschrijver is gerangschikt, en zal ze de persoonlijke situatie nagaan van de op die manier nieuwe gerangschikte inschrijver, enzovoorts, indien dit nodig is.-Artikel 68 (Artikels 62 en 63 van het K.B. van 18 april 2017)Voor de Belgische inschrijvers, zal de aanbesteder zelf via consultatie langs elektronische weg van de federale databank, geïdentificeerd als authentieke bronnen, de inlichtingen of documenten betreffende het betalingsattest voor sociale zekerheid, inwinnen.De overige gevraagde documenten of inlichtingen betreffende toegangsrecht zullen door de inschrijvers zelf geleverd worden.De vreemde inschrijver moet aan de voorwaarden voldoen en bewezen door een document dat verplicht bij de offerte dient gevoegd te worden. het attest uitgaande van de vreemde en competente overheid volgens het geval, waar de aannemer bewijst dat hij in regel is met de sociale bijdrage in de zin van het artikel 62, § 1 van het koninklijk besluit van 18 april 2017.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
-De inschrijver moet voldoen aan de voorwaarden van de kwalitatieve selectie gestaafd door de volgende documenten die verplicht te voegen zijn bij de offerte:-? het geraamde bedrag van het deel van de opdracht die aan hen zal toevertrouwd worden en de overeenkomende erkenningsklasse.
Eventuele minimumeisen:
-
De klasse die overeenstemt met het bedrag van de offerte, wordt op klasse 2 van de aanbesteder geraamd

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
-De inschrijver moet voldoen aan de voorwaarden van de kwalitatieve selectie gestaafd door de volgende documenten die verplicht te voegen zijn bij de offerte:-hetzij het bewijs van zijn erkenning als aannemer van werken voor de uitvoering van werken van D13 en van de klasse die overeenstemt met het bedrag van de offerte (klasse 2 volgens de raming van de aanbesteder);-hetzij het bewijs van een gelijkwaardig erkenning die voortspruit uit een inschrijving op een officiële lijst van aannemers erkend in een andere Lidstaat van de E.G. evenals uit eventuele aanvullende documenten;-hetzij de nodige alternatieve bewijsstukken overeenkomstig artikel 3 § 1 en 2° van de wet van 20 maart 1991 aangaande de erkenning van aannemers der werken (cf. artikel 1er van het ministerieel besluit van 27 september 1991);-Als van toepassing, voor elke onderaannemer waarvan de lijst vereist is voor artikel 76 hieronder:-het bewijs van zijn erkenning als aannemer van werken voor de ondercategorie D13 in functie van het deel van de opdracht die aan hen zal toevertrouwd worden;-Zien de Administratieve bepalingenan het BB 1462


III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
niets

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-01-26   11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   5   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-01-26
Plaatselijke tijd:   11:00
Adres:   Uur in de kantoren van de Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer van Brussel Mobiliteit, C.C.N. - niveau 1,5 (vergaderzaal) - Vooruitgangstraat 80 te 1035 Brussel, voor de heer Luc BIOUL, Directeur (of zijn afgevaardigde), bijgestaan door een afgevaardigde van de Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer. Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Openbaar zitting


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De ordonnantie van de Regering van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest van 08 mei 2014 betreffendede invoeging van sociale clausules in de overheidsopdrachten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest istoepasbaar.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
In overeenstemming met artikel 23 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten, worden de verhaalprocedures, op straffe van niet-ontvankelijkheid, ingesteld binnen de in de §§ 2 tot 4 bedoelde termijnen vanaf de bekendmaking, de kennisgeving of de kennisneming van de rechtshandeling, al naargelang.De in artikel 14 bedoelde vordering tot vernietiging wordt ingesteld binnen een termijn van zestig dagen.De in artikel 15 bedoelde vordering tot schorsing wordt ingesteld binnen een termijn van vijftien dagen.Ingeval toepassing wordt gemaakt van artikel 18 bedraagt de termijn tien dagen.De in artikel 16 bedoelde vordering tot schadevergoeding wordt ingesteld binnen een termijn van vijf jaar.

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-12-12

Vergelijkbare advertenties van BDA