Stad Oostende

Onderhouden van groen - Perceel 1



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Stad Oostende
Postadres :  Vindictivelaan 1 , BE - 8400   Oostende
Contactpersoon:   Mevrouw Anja Gregorius
Tel:   +32 59258370
E-mail:   overheidsopdrachten@oostende.be
Internetadres(sen):   www.oostende.be  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  dienst Overheidsopdrachten
Postadres :  Vindictivelaan 1 ,BE -8400   Oostende
Contactpersoon:   Mevrouw Anja Gregorius
Tel:   +32 59258370
E-mail:   overheidsopdrachten@oostende.be
Internetadres(sen):   www.oostende.be  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Onderhouden van groen - Perceel 1  
Referentienummer:   130.D.089
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  77310000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE255
Voornaamste plaats van uitvoering:   Diverse locaties op het grondgebied van de stad Oostende
II.2.4. Beschrijving
De dienstverlening heeft tot doel de uitvoering van onderhoudswerkzaamheden aan het openbaar groen op het grondgebied van de Stad Oostende en zulks overeenkomstig de voorschriften van het standaardbestek 250 - Hoofdstuk XI - Groenaanleg en groenbeheer.   De diensten van perceel 1 omvatten in globo:    maaien van de gazons;    scheren van de hagen en de beplantingsmassieven;    maaien van extensieve graslanden;    het onderhouden van paden;    onkruidbestrijding;    reiten van grachten.   Om de opdrachtdocumenten te kunnen downloaden wordt u gevraagd een e-mailadres op te geven. Op dit e-mailadres zal alle eventuele communicatie gevoerd worden tijdens de gunningsprocedure, zoals daar zijn de eventuele vragen en antwoorden, ontbrekende pagina's of documenten,. Het is in uw belang dat u de opdrachtdocumenten via de link vermeld in het publicatiebericht downloadt en een geldig e-mailadres opgeeft.  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  een gedetailleerd werkschema - planning  -  weging:   25
*  een gedetailleerde weergave van de wijze waarop de dienst zal worden uitgevoerd en opvolging  -  weging:   25
Prijs  -  weging:   50
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2018-03-19
Einde (dd/mm/jjjj):   2018-12-31
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Nihil
Eventuele minimumeisen:
Nihil

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Een lijst van relevante opdrachten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht en die betrekking heeft/hebben op groenonderhoud in een stedelijke omgeving (met uitzondering van maaien van bermen, onderhoud van snelwegen en rijkswegen), met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener die tevens de ontstentenis verklaart/motiveert.- ofwel 2 referenties van 450.000,00 euro (excl. btw)- ofwel 4 referenties van 300.000,00 euro (excl. btw)- ofwel 6 referenties van 175.000,00 euro (excl. btw)Deze attesten moeten verplichtend vermelden:- identificatie van de opdrachtgever;- naam en functie van de verantwoordelijke afgevaardigde van de opdrachtgever;- aard van de werken;- uitvoeringsbedrag;- uitvoeringsperiode;- plaats van uitvoering.* Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar. Deze verklaring toont tevens aan dat de dienstverlener beschikt over voldoende en gekwalificeerd personeel, waaronder o.a.:- minimum 10 gekwalificeerde groenwerkers met ervaring als tuinier of een equivalent diploma- minimum 1 werfleider niveau bachelor, in een relevant domein - beheer groene ruimtes, tuinbouw, landbouw, landschapsarchitect, .* Een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener voor het verlenen van de opdracht beschikt.* Een omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de ondernemer eventueel in onderaanneming wil geven.* Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.

Eventuele minimumeisen:
De minimumeisen zitten vervat in bovenvermelde vereisten.
Vereiste erkenning: Voor perceel 1: G3 (Beplantingen), Klasse 5


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-01-16   10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-06-15
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-01-16
Plaatselijke tijd:   10:00
Adres:   Stadhuis, kantoor dienst Overheidsopdrachten (2de verdieping), Vindictivelaan 1 te 8400 Oostende Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel (Etterbeek)
Tel:   +32 22349611

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-12-08

Vergelijkbare advertenties van BDA