Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Onze Lieve Vrouw Van Troost v.z.w.
Postadres : Kroonveldlaan 50 , BE - 9200 Dendermonde
Contactpersoon: De heer Filip Vermijlen
Tel: +32 52252987
Fax: +32 52252871
E-mail: filip.vermijlen@azsintblasius.be
Internetadres(sen): www.azsintblasius.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
UITBREIDING BLOK WEST - Nieuwbouw Blok West verdieping 2 en 3 - en verbouwing fysio - PERCEEL2: afwerking en technieken Referentienummer: 2017/282
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45215140
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-12-06
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: III.1.3
In plaats van:
Vereiste erkenning: D4 (Geluids- en warmte-isolatie, lichte scheidingswanden, valse plafonds en blinde vloeren, al dan niet geprefabriceerd), Klasse 7.
Te lezen:
Overeenkomstig de wetgeving tot regeling van de erkenning van aannemers van werken en art. 70 KB Plaatsing, zal de inschrijver voor onderhavige aanneming op basis van de raming voldoen aan de voorwaarden tot erkenning in: . - Categorie of Ondercategorie: D of D4 . Klasse: 7 . In de mate dat de offerteprijs van de inschrijver en/of het uiteindelijke bestelbedrag een erkenning in een hogere klasse zou vereisen, dient de inschrijver ook over dergelijke erkenning te beschikken. . In uitvoering zullen volgende categoriën en/of ondercategoriën dienen voorgelegd te worden (en dit telkens in de klasse die blijkt hui het bedrag van de offerte): . - voor de werken wanden en plafonds (H10+H11): D4 . - voor de werken HVAC (H16): D17 en D18 . - voor de werken sanitair (H17): D16 . - voor de werken medische gassen (H18): D16. . - voor de werken elektriciteit (H19): P1
Afdelingsnummer: VI.3
In plaats van:
Gedurende de plaatsingsprocedure kan enkel schriftelijk per e-mail (AZSB17036@ar-te.be) inlichtingen bekomen worden. Ook vragen naar aanleiding van het plaatsbezoek dienen op deze wijze schriftelijk gesteld te worden. Er zal één vragenronde worden georganiseerd: voor alle schriftelijke vragen die zijn toegekomen bij de Ontwerper uiterlijk. vrijdag 08-12-2017 om 16.00u zal schriftelijk worden geantwoord uiterlijk vrijdag 15-12-2017 (per e-mail, waarbij de inschrijvers. binnen de 2 werkdagen de ontvangst van deze e-mail zullen bevestigen). Er zal niet meer worden geantwoord op vragen die bij de Ontwerper en/of de Aanbesteder zijn toegekomen na vrijdag. 08-12-2017 om 16.00u. Dit doet evenwel geen afbreuk aan de meldingsplicht van de inschrijver op het vlak van vergissingen en. leemten in de zin van art. 79 en 81 van het KB Plaatsing. Een kopie van zijn briefwisseling wordt door de inschrijver overgemaakt aan de Aanbesteder, of de inschrijver zet de. Aanbesteder in cc bij mailverkeer (peter.bisschop@azsintblasius.be). Alvorens zijn offerte in te dienen, wordt de inschrijver de mogelijkheid geboden om een plaatsbezoek te doen zodat hij een. precies beeld kan hebben van de omstandigheden waarin de uit te voeren werken van het huidige bijzonder bestek, met name. van de juiste ligging, toestand, omvang en aard van het terrein, van de bebouwing in en rond de bouwplaats en van alle andere. factoren die van belang zijn voor de opmaak van zijn offerte. De inschrijver kan zich ter plaatse van de omgeving en de situatie vergewissen. Hij zal zich achteraf nooit kunnen beroepen op. onwetendheid over deze factoren. Hij heeft bijgevolg geen recht op een extra vergoeding of termijnsverlenging door een slechte. kennis van de bestaande situatie van zijn kant. Voor het plaatsbezoek dient de inschrijver contact te nemen met de Aanbesteder om datum en uur voor het plaatsbezoek vast. te leggen. Contactpersoon:. - Corinne Decaluwé: tel (32-52) 25 20 88, e-mail: corinne.decaluwe@azsintblasius.be, of. - Peter Bisschop: tel (32-52) 25 28 32, e-mail: peter.bisschop@azsintblasius.be, of. - Ronny Michiels: tel (32-52) 25 27 88, e-mail: ronny.michiels@azsintblasius.be. Het plaatsbezoek is minstens 24 uur op voorhand aan te vragen. Plaatsbezoek kan vanaf vrijdag 17-11-2017. Uiterste datum waarop een plaatsbezoek kan plaatsvinden is vrijdag 08-12-2017. Het bewijs van plaatsbezoek wordt conform het model in bijlage correct ingevuld en ondertekend.
Te lezen:
Gedurende de plaatsingsprocedure kan enkel schriftelijk per e-mail (AZSB17036@ar-te.be) inlichtingen bekomen worden. . Ook vragen naar aanleiding van het plaatsbezoek dienen op deze wijze schriftelijk gesteld te worden. Er zal één vragenronde worden georganiseerd: voor alle schriftelijke vragen die zijn toegekomen bij de Ontwerper uiterlijk woensdag 13-12-2017 om 16.00u zal schriftelijk worden geantwoord uiterlijk woensdag 20-12-2017 (per e-mail, waarbij de inschrijvers binnen de 2 werkdagen de ontvangst van deze e-mail zullen bevestigen). Er zal niet meer worden geantwoord op vragen die bij de Ontwerper en/of de Aanbesteder zijn toegekomen na woensdag 13-12-2017 om 16.00u. Dit doet evenwel geen afbreuk aan de meldingsplicht van de inschrijver op het vlak van vergissingen en leemten in de zin van art. 79 en 81 van het KB Plaatsing. Een kopie van zijn briefwisseling wordt door de inschrijver overgemaakt aan de Aanbesteder, of de inschrijver zet de Aanbesteder in cc bij mailverkeer (peter.bisschop@azsintblasius.be). Alvorens zijn offerte in te dienen, wordt de inschrijver de mogelijkheid geboden om een plaatsbezoek te doen zodat hij een precies beeld kan hebben van de omstandigheden waarin de uit te voeren werken van het huidige bijzonder bestek, met name van de juiste ligging, toestand, omvang en aard van het terrein, van de bebouwing in en rond de bouwplaats en van alle andere factoren die van belang zijn voor de opmaak van zijn offerte. De inschrijver kan zich ter plaatse van de omgeving en de situatie vergewissen. Hij zal zich achteraf nooit kunnen beroepen op onwetendheid over deze factoren. Hij heeft bijgevolg geen recht op een extra vergoeding of termijnsverlenging door een slechte kennis van de bestaande situatie van zijn kant. Voor het plaatsbezoek dient de inschrijver contact te nemen met de Aanbesteder om datum en uur voor het plaatsbezoek vast te leggen. . Contactpersoon:. - Corinne Decaluwé: tel (32-52) 25 20 88, e-mail: corinne.decaluwe@azsintblasius.be, of. - Peter Bisschop: tel (32-52) 25 28 32, e-mail: peter.bisschop@azsintblasius.be, of. - Ronny Michiels: tel (32-52) 25 27 88, e-mail: ronny.michiels@azsintblasius.be. Het plaatsbezoek is minstens 24 uur op voorhand aan te vragen. Plaatsbezoek kan vanaf vrijdag 17-11-2017. Uiterste datum waarop een plaatsbezoek kan plaatsvinden is woensdag 13-12-2017. Het bewijs van plaatsbezoek wordt conform het model in bijlage correct ingevuld en ondertekend. [Alle wijzigingen werden aangebracht in het bestek dat online ter beschikking staat].
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Alle wijzigingen werden aan het bestek aangebracht en zijn online te consulteren via volgende link: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/282/V5/2017