Gemeente Ukkel

Renovatie van het nieuwe administratief centrum (Project U / Gebouw Fabricom)



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeente Ukkel
Postadres :  Vander Elstplein, 29 , BE - 1180   Ukkel
Contactpersoon:   Mijnheer Olivier DELTOUR
Tel:   +32 23486728
E-mail:   odeltour@uccle.brussels
Internetadres(sen):   www.uccle.be  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Renovatie van het nieuwe administratief centrum (Project U / Gebouw Fabricom)  
Referentienummer:   Uccle-Uccle_2017_BCM_002-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45000000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht omvat alle werken die noodzakelijk zijn voor de renovatie van het nieuwe administratief centrum van de gemeente Ukkel (project U) gelegen tussen Stallestraat, Wansartlaan en Gatti de Gamondstraat op het adres Gatti de Gamondstraat 254.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
II.2.4. Beschrijving
De opdracht omvat alle werken die noodzakelijk zijn voor de renovatie van het nieuwe administratief centrum van de gemeente Ukkel (project U) gelegen tussen Stallestraat, Wansartlaan en Gatti de Gamondstraat op het adres Gatti de Gamondstraat 254.   De aanneming omvat alle werkzaamheden, leveringen, vervoer, werkuren en alle uitvoeringsmiddelen voor een volledige en onberispelijke renovatie, niets weggelaten of uitgezonderd.  
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
503   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Zie administratieve bepalingen van het bijzonder lastenkohier.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-01-31   14:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-07-30
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-01-31
Plaatselijke tijd:   14:30
Adres:   Dienst der Werken, 25 Auguste Dansestraat te 1180 Ukkel, Vergaderzaal - 2de verdieping Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Een openbare zitting van de offertesopening is voorzien op woensdag 31 januari 2018 om 14u30.


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349611

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-12-06

Vergelijkbare advertenties van BDA