Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : OCMW Willebroek
Postadres : Pastorijstraat 1 , BE - 2830 Willebroek
Contactpersoon: De heer Stany Bemus
Tel: +32 38669093
E-mail: stany.bemus@willebroek.be
Internetadres(sen): www.willebroek.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
LEVEREN VAN KOFFIE EN HET GRATIS TER BESCHIKKING STELLEN VAN KOFFIEZETAUTOMATEN Referentienummer: 2017114
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 15861000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE212
Voornaamste plaats van uitvoering: Diverse locaties OCMW- en Gemeente Willebroek
II.2.4. Beschrijving
LEVEREN VAN KOFFIE EN HET GRATIS TER BESCHIKKING STELLEN VAN KOFFIEZETAUTOMATEN
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid - weging: 45
* Service en leveringstermijn - weging: 15
Prijs - weging: 40
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2018-04-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2022-03-31
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.* De vermelding van de systemen voor het beheer van de toeleveringsketen en de traceersystemen die de ondernemer kan toepassen in het kader van de uitvoering van de opdracht.* Certificaten die door officieel erkende instituten of diensten voor kwaliteitscontrole zijn opgesteld, waarin de overeenstemming van goed geïdentificeerde producten wordt bevestigd door middel van referenties naar technische specificaties of normen.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-01-09 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-05-09
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-01-09
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Facilitaire dienst, Pastorijstraat 1 te 2830 Willebroek Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Griffie van de Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-12-01