Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Brusselse Gewestelijke Huisvestingsmaatschappij
Postadres : Jourdanstraat 45-55 , BE - 1060 Brussel
Tel: +32 5331989
E-mail: grodriguez@slrb.brussels
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=288166 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=288166
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
PPP 2017 Referentienummer: SLRB-PPP 2017-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45210000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
De aanbestedende overheid is van plan om met één of verscheidene ondernemers één of verscheidene overeenkomsten te sluiten met het oog op de aankoop van 500 middenklassewoningen op het grondgebied van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.
Van de inschrijvers wordt verwacht dat zij één of verscheidene terreinen aanbieden waarop woningen kunnen worden opgetrokken en dat zij voor het ontwerp en de bouw ervan instaan.
Alle voorgestelde terreinen moeten het mogelijk maken hierop ten minste 50 woningen op te trekken waarvan de BGHM eigenaar wordt.
Zie bijlage
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
Zie bijlage
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
1 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie bijlage
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie bijlage
Eventuele minimumeisen:
Zie bijlage
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Concurrentiegerichte dialoog
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-03-01 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Zie bijlage
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State , BE Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State , BE Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-11-30