Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Stad Leuven
Postadres : Professor Van Overstraetenplein 1 , BE - 3000 Leuven
Tel: +32 16272000
Fax: +32 16272955
E-mail: yves.vermaelen@leuven.be
Internetadres(sen): www.leuven.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming : DFB - Studiedienst gebouwen
Postadres : Prof. Van Overstraetenplein 1 ,BE -3000 Leuven
Contactpersoon: Mevrouw Annelies Vercruysse
Tel: +32 16272506
Fax: +32 16272959
E-mail: annelies.vercruysse@leuven.be
Internetadres(sen): www.leuven.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
RAAMCONTRACT restauratie muren begraafplaatsen stad Leuven voor max. 4 jaar (voorbehouden voor sociale tewerkstelling) Referentienummer: dossier 17.051
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45454100
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse begraafplaatsen stad Leuven (zie inventaris - bijlage C)
II.2.4. Beschrijving
RAAMCONTRACT restauratie muren begraafplaatsen stad Leuven voor max. 4 jaar (voorbehouden voor sociale tewerkstelling) Toelichting: De opdracht omvat een raamcontract voor het restaureren van de muren van de begraafplaatsen van stad Leuven. Er werd een inventarisatie gemaakt van de muren die aan herstelling toe zijn. De leidend ambtenaar zal bepalen welke muren wanneer dienen gerestaureerd te worden, waarvoor telkens een aparte deelopdracht wordt afgeroepen. Deze inventarisatie is uiteraard een momentopname en kan wijzigen gedurende de looptijd van de opdracht. Het is de bedoeling om in de volgende jaren zoveel mogelijk muren te restaureren, afhankelijk van het beschikbare budget. Momenteel is er voor de restauratie van kerkhofmuren 60.000 EUR in 2018 voorzien en de daaropvolgende jaren telkens 40.000 EUR. BELANGRIJK: Sporadisch kan er bijkomend aan deze opdracht een deelopdracht worden afgeroepen voor gelijkaardige werken aan andere muren dan deze van de begraafplaatsen. Deze staan buiten de voorziene budgetten voor de begraafplaatsen en zullen enkel kleine herstellingswerken omhelzen (max. 10.000 EUR incl. btw per deelopdracht). Stad Leuven heeft gekozen om deze opdracht exclusief toe te laten voor sociale tewerkstelling, aangezien de aard van de werken dit toelaat. Duur van de overeenkomst: De raamovereenkomst zal worden aangegaan voor een maximale looptijd van 4 jaar (startende vanaf 1 april 2018). De basisopdracht heeft een looptijd van 1 jaar, meerbepaald van 1 april 2018 t.e.m. 31 maart 2019, waarna de opdracht 3x stilzwijgend verlengbaar is voor telkens één jaar. Wanneer de opdrachtgever of opdrachtnemer het contract niet wenst te verlengen, dient de vooropzeg 3 maanden voor de verjaardag van het contract (meerbepaald 1 april) schriftelijk te gebeuren. De totale looptijd is maximum 4 jaar en eindigt dus sowieso op 31 maart 2022. Plaatsen van uitvoering: Diverse begraafplaatsen stad Leuven, momenteel op de volgende locaties: ? Wilsele Putkapel - Kerkhofweg/ Jan Van Avondtstraat ? Wijgmaal - Wittebolsstraat ? Wilsele - Sint-Martinus aan de kerk - Pastor Legrandstraat/hoek Hagelandstraat ? Vlierbeek - Kerkhof Abdij ? Leuven - Centrale begraafplaats - Kerkhofdreef 7 (zie inventaris - bijlage C)
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Plan van aanpak - weging: 20
* Efficiëntie en inzetbaarheid - weging: 20
Prijs - weging: 60
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2018-04-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2019-03-31
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.* In navolging van art. 63 §2 van het KB van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Louter door het indienen van een offerte verklaart de inschrijver de nodige financiële draagkracht te bezitten voor het kunnen uitvoeren van deze overheidsopdracht.* Er wordt gevraagd om het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's toe te voegen.
Eventuele minimumeisen:
De inschrijver moet het bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's toevoegen aan zijn offerte.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Dit is een opdracht voorbehouden aan sociale werkplaatsen en ondernemers die de sociale en professionele integratie van kansarmen of personen met een handicap tot doel hebben. Er wordt aan de inschrijver gevraagd een bewijs (attest) toe te voegen dat hij/zij een sociale werkplaats of ondernemer is.
Eventuele minimumeisen:
De inschrijver moet bij zijn inschrijving een bewijs (attest) toevoegen dat hij/zij een sociale werkplaats of ondernemer is.
Vereiste erkenning: D1 (Ruwbouwwerken en onder kap brengen van gebouwen), Klasse 1
III.1.5 Informatie over voorbehouden opdrachten
De opdracht is voorbehouden aan sociale werkplaatsen en ondernemers die de sociale en professionele integratie van kansarmen of personen met een handicap tot doel hebben: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-01-16 11:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-04-16
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-01-16
Plaatselijke tijd: 11:30
Adres: Stadskantoor, Professor Van Overstraetenplein 1, 3000 Leuven Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken arrondissement Leuven
Ferdinand Smoldersplein 5 , BE - 3000 Leuven
Tel: +32 16214111
E-mail: griffiepolitierechtbankLeuven@just.fgov.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-11-29