Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Afdeling Zeeschelde
Postadres : Lange Kievitstraat 111-113 , BE - 2018 Antwerpen
Contactpersoon: ing. Olivier Devriese
E-mail: olivier.devriese@wenz.be
Internetadres(sen): www.wenz.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=291144
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Kanaal naar Charleroi - Oeverwerken ten behoeve van de bouw van de Sint-Annabrug in Halle Referentienummer: AZS-16EI/17/102-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45240000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van de opdracht is de vervanging of aanpassing van de bestaande oevers ten behoeve van de
bouw van de Sint-Annabrug in Halle.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-11-29
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Publicatie op de TED-website wijkt af van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
De volgende documenten zijn toegevoegd aan het aanbestedingsdossier:
- Het oude plan 2005b "Elevation et implantatation des pieux du mur de quai rive gauche - partie comprise entre la Passerelle du Parc et le Pont au Bois";
- De rekennota van de bestaande diep gefundeerde oevermuren opgenomen op het oude plan 2005_BIS "Mur de quai rive gauche entre Passerelle du Parc et Pont au Bois";
- De toenmalige rekenhypothesen en ontwerprichtlijnen van de spoorweginfrastructuur.
Er zijn geen gegevens noch afmetingen bekend van de funderingsplaat onder de pijlers van de bestaande voetgangersbrug over de sporen.