Tmvw Servicelijnen

Raamovereenkomst voor het LEVEREN VAN SIGNALISATIE (2 percelen)



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  TMVW servicelijnen
Postadres :  Stropstraat 1 , BE - 9000   Gent
Contactpersoon:   Bart De Ganck
Tel:   +32 92400359
E-mail:   aankoop@farys.be
Internetadres(sen):   http://www.farys.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=290280


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het LEVEREN VAN SIGNALISATIE (2 percelen)  
Referentienummer:   TMVW A-AD-ALL-17-08-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  34942000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Raamovereenkomst voor het LEVEREN VAN SIGNALISATIE.
Perceel 1: leveren van signalisatie in regio West-Vlaanderen en Oost-Vlaanderen;
Perceel 2: leveren van signalisatie in regio Vlaams-Brabant, Antwerpen, Limburg en het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-11-23


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer:   II.2.14)
Perceel nr.:   1
Plaats waar de te wijzigen tekst staat:   Nadere inlichtingen
In plaats van:
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij: dhr. Bart De Ganck (Bart.Deganck@farys.be of T 09 240 03 59) of dhr. Michiel Seeuws (Michiel.Seeuws@farys.be, T 09 240 03 52). Voor technische inlichtingen kunnen de inschrijvers terecht bij: mevr. Ulrike Masson (T 09 242 57 24) of mailen naar contractbeheer.creat@farys.be.
Te lezen:
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij: dhr. Bart De Ganck. (Bart.Deganck@farys.be of T 09 240 03 59) of dhr. Michiel Seeuws (Michiel.Seeuws@farys.be, T 09 240 03 52). Voor technische inlichtingen kunnen de inschrijvers terecht bij: mevr. Ulrike Masson (T 09 242 57 24) of mailen naar. contractbeheer.creat@farys.be.
Afdelingsnummer:   VI.3)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat:   Nadere inlichtingen
In plaats van:
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij: dhr. Bart De Ganck (Bart.Deganck@farys.be of T 09 240 03 59) of dhr. Michiel Seeuws (Michiel.Seeuws@farys.be, T 09 240 03 52). Voor technische inlichtingen kunnen de inschrijvers terecht bij: mevr. Ulrike Masson (T 09 242 57 24) of mailen naar contractbeheer.creat@farys.be. De vooropgestelde werkwijze en modaliteiten m.b.t. het servicecentrum CREAT enerzijds en deze specifieke opdracht anderzijds worden toegelicht tijdens een vrijblijvende infosessie die plaatsvindt in onze kantoren te 9000 Gent, Stropstraat 1, op dinsdag 14 november 2017 om 13u00. Indien u wenst deel te nemen aan deze infosessie, verzoeken wij u om uiterlijk op maandag 13 november 2017 schriftelijk via aankoop@farys.be alle vragen m.b.t. deze opdracht te bezorgen, alsook uw aanwezigheid en het aantal deelnemers te bevestigen.
Te lezen:
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij: dhr. Bart De Ganck (Bart.Deganck@farys.be of T 09 240 03 59) of dhr. Michiel Seeuws (Michiel.Seeuws@farys.be, T 09 240 03 52). Voor technische inlichtingen kunnen de inschrijvers terecht bij: mevr. Ulrike Masson (T 09 242 57 24) of mailen naar contractbeheer.creat@farys.be. De vooropgestelde werkwijze en modaliteiten m.b.t. het servicecentrum CREAT enerzijds en deze specifieke opdracht anderzijds worden toegelicht tijdens een vrijblijvende infosessie die plaatsvindt in onze kantoren te 9000 Gent, Stropstraat 1, op dinsdag 14 november 2017 om 13u00. Indien u wenst deel te nemen aan deze infosessie, verzoeken wij u om uiterlijk op maandag 13 november 2017 schriftelijk via aankoop@farys.be alle vragen m.b.t. deze opdracht te bezorgen, alsook uw aanwezigheid en het aantal deelnemers te bevestigen. ERRATUM (m.b.t. INVENTARIS) zowel voor perceel 1 als voor perceel 2 zijn in de initiële inventaris de opgegeven afmetingen voor post 165 zone E9A (Bord sb250 stan.T2) - einde zone, niet correct. Correcte afmetingen voor dit type bord zijn 600 mm x 900 mm (ipv 600 mm x 600 mm die verkeerdelijk in de initiele inventaris vermeld stonden). . In bijlage vindt u de aangepaste inventaris (01 AD-ALL-17-08 Inventaris (2 percelen) ERRATUM v_23.11.2017) waarin deze correcte afmetingen staan vermeld. Gelieve enkel deze inventaris te gebruiken voor het indienen van uw aanbieding; deze vervangt de eerdere versie.

Vergelijkbare advertenties van BDA