Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Onze-Lieve-Vrouwziekenhuis v.z.w. (met campussen te Aalst, Asse en Ninove)
Postadres : Moorselbaan 164 , BE - 9300 Aalst
Contactpersoon: Mevrouw Charlotte Bontinck
Tel: +32 53728746
Fax: +32 53724586
E-mail: charlotte.bontinck@olvz-aalst.be
Internetadres(sen): www.olvz.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Aankoop, levering en plaatsing van kookketels Referentienummer: OLV Ziekenhuis Aalst-Asse-Ninove-PPP0VJ-165/7035/2017/AKFA-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 39221000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht omvat de aankoop, levering en plaatsing van 8 kantelbare kookketels (zonder terugkoeling) inclusief een optioneel onderhoudscontract alsook aan- en afkoppelen van een aantal andere keukentoestellen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-11-20
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Toelichting bij invullen van het UEA bij hoofdstuk "toegangsrecht en kwalitatieve selectie" (uitsluitingsgronden):
Richtlijnen bij het invullen van het UEA:
- Ga naar de website https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=nl en kies uw taal.
- Op de vraag 'Wie bent u' antwoordt u 'Ik ben een ondernemer'.
- Op de vraag 'Wat wilt u doen' antwoordt u 'Een antwoord aanmaken'.
- Selecteer uw land en klik op 'Volgende'.
- Doorloop het formulier en antwoord op de vragen in de onderdelen 'Procedure' en 'Uitsluiting'.
- In het onderdeel 'Selectie' mag u 'Nee' antwoorden op de vraag 'Wilt u de selectiecriteria van A tot en met D gebruiken?'
- Zodra het volledige formulier ingevuld is, klikt u op 'Overzicht' onderaan de pagina. Het door u ingevulde UEA wordt weergegeven en kan worden gedownload in PDF formaat om vervolgens bij uw offerte te voegen.
Ondernemers kunnen het reeds in een vorige overheidsopdrachtenprocedure gebruikte Uniform Europees Aanbestedingsdocument opnieuw gebruiken, mits zij bevestigen dat de daarin opgenomen gegevens nog steeds correct zijn.