Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : KOOPKOEPEL
Postadres : Bosdreef 5 , BE Torhout
Contactpersoon: Patricia Desmet
Tel: +32 50745625
E-mail: patricia@koopkoepel.be
Internetadres(sen): www.koopkoepel.be www.koopkoepel.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
LEVEREN EN PLAATSEN VAN ZONNEPANELEN Referentienummer: 2017-221-ZON
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 09331000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Deze overheidsopdracht beoogt het sluiten van een raamovereenkomst met één enkele deelnemer. Niet alle voorwaarden werden in de raamovereenkomst bepaald. De aanbestedende overheid kan de deelnemer aan de raamovereenkomst indien nodig schrifelijk raadplegen om hem te verzoeken zijn offerte aan te vullen. De deelopdrachten zullen individueel afgesloten worden door de deelnemende voorzieningen vóór 31/12/2018.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 01II.2.1. Benaming
PV INSTALLATIES ERKENNING KLASSE 1 II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE251
II.2.4. Beschrijving
PV INSTALLATIES TOT 135000 EUR
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs - weging: 100%
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2018-03-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2018-12-31
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 02II.2.1. Benaming
PV INSTALLATIES ERKENNING KLASSE 3 II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE251
II.2.4. Beschrijving
PV INSTALLATIES TOT 500000 EUR
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs - weging: 100%
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2018-03-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2018-12-31
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Fiscaal attest met betrekking tot de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste indieningsdatum van de offerte of kandidatuur RSZ-attest
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
De deelnemende voorzieningen dienen hun bestelling te plaatsen vóór 31/12/2018 maar in samenspraak met de installateur kan de uitvoering uitgesteld worden tot in 2019. De indienststelling van de installatie gebeurt pas na akkoord van de opdrachtgever. De vermoedelijke hoeveelheden zijn gebaseerd op vermogens van de installaties voor een productie noodzakelijk voor eigen gebruik. Indien de opdrachtgevende voorziening in samenspraak met de netbeheerder een groter vermogen mag, wil en kan plaatsen, kan in samenspraak met de installateur van de opgegeven hoeveelheden afgeweken worden.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-01-08 14:59
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-01-08
Plaatselijke tijd: 15:00
Adres: Domein Groenhove - zaal Toverleg, Bosdreef 5, 8820 Torhout
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De betaling van het aan de aannemer verschuldigde sommen vindt plaats binnen de betalingstermijn van 60 kalenderdagen vanaf de datum van beëindiging van de verificatie, voor zover de aanbestedende overheid tegelijk over de regelmatig opgestelde factuur beschikt, alsook over de andere, eventueel vereiste documenten. Dit geldt enkel voor de voorzieningen gezondheidszorg, voor de welzijnsvoorzieningen geldt een betaaltermijn van 30 kalenderdagen.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank eerste aanleg West-Vlaanderen - afdeling Brugge
Kazernevest 3 , BE - 8000 Brugge
Tel: +32 50473200
Fax: +32 50473213
E-mail: rea.brugge.burgerlijkegriffie@just.fgov.be
Internetadres(sen): https://www.rechtbanken-tribunaux.be/
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Patricia Desmet
Bosdreef 5 , BE - 8820 Torhout
Tel: +32 50745625
E-mail: patricia@koopkoepel.be
Internetadres(sen): www.koopkoepel.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-11-20