Koopkoepel

LEVEREN EN PLAATSEN VAN ZONNEPANELEN



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  KOOPKOEPEL
Postadres :  Bosdreef 5 , BE   Torhout
Contactpersoon:   Patricia Desmet
Tel:   +32 50745625
E-mail:   patricia@koopkoepel.be
Internetadres(sen):   www.koopkoepel.be   www.koopkoepel.be


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
LEVEREN EN PLAATSEN VAN ZONNEPANELEN  
Referentienummer:   2017-221-ZON
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  09331000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Deze overheidsopdracht beoogt het sluiten van een raamovereenkomst met één enkele deelnemer. Niet alle voorwaarden werden in de raamovereenkomst bepaald. De aanbestedende overheid kan de deelnemer aan de raamovereenkomst indien nodig schrifelijk raadplegen om hem te verzoeken zijn offerte aan te vullen. De deelopdrachten zullen individueel afgesloten worden door de deelnemende voorzieningen vóór 31/12/2018.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA

II.2. Beschrijving

Lot   01

II.2.1. Benaming
PV INSTALLATIES ERKENNING KLASSE 1  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE251
II.2.4. Beschrijving
PV INSTALLATIES TOT 135000 EUR  
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs  -  weging:   100%
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2018-03-01
Einde (dd/mm/jjjj):   2018-12-31
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   02

II.2.1. Benaming
PV INSTALLATIES ERKENNING KLASSE 3  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE251
II.2.4. Beschrijving
PV INSTALLATIES TOT 500000 EUR  
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs  -  weging:   100%
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2018-03-01
Einde (dd/mm/jjjj):   2018-12-31
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Fiscaal attest met betrekking tot de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste indieningsdatum van de offerte of kandidatuur RSZ-attest

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
De deelnemende voorzieningen dienen hun bestelling te plaatsen vóór 31/12/2018 maar in samenspraak met de installateur kan de uitvoering uitgesteld worden tot in 2019. De indienststelling van de installatie gebeurt pas na akkoord van de opdrachtgever. De vermoedelijke hoeveelheden zijn gebaseerd op vermogens van de installaties voor een productie noodzakelijk voor eigen gebruik. Indien de opdrachtgevende voorziening in samenspraak met de netbeheerder een groter vermogen mag, wil en kan plaatsen, kan in samenspraak met de installateur van de opgegeven hoeveelheden afgeweken worden.



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-01-08   14:59
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   3   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-01-08
Plaatselijke tijd:   15:00
Adres:   Domein Groenhove - zaal Toverleg, Bosdreef 5, 8820 Torhout

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De betaling van het aan de aannemer verschuldigde sommen vindt plaats binnen de betalingstermijn van 60 kalenderdagen vanaf de datum van beëindiging van de verificatie, voor zover de aanbestedende overheid tegelijk over de regelmatig opgestelde factuur beschikt, alsook over de andere, eventueel vereiste documenten. Dit geldt enkel voor de voorzieningen gezondheidszorg, voor de welzijnsvoorzieningen geldt een betaaltermijn van 30 kalenderdagen.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank eerste aanleg West-Vlaanderen - afdeling Brugge
Kazernevest 3 ,  BE - 8000   Brugge
Tel:   +32 50473200
Fax:   +32 50473213
E-mail:   rea.brugge.burgerlijkegriffie@just.fgov.be
Internetadres(sen):   https://www.rechtbanken-tribunaux.be/

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Patricia Desmet
Bosdreef 5 ,  BE - 8820   Torhout
Tel:   +32 50745625
E-mail:   patricia@koopkoepel.be
Internetadres(sen):   www.koopkoepel.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-11-20

Vergelijkbare advertenties van BDA