Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Federaal agentschap voor beroepsrisico's
Postadres : Sterrenkundelaan 1 , BE - 1210 Bruxelles
Contactpersoon: Catherine Paesmans
E-mail: catherine.paesmans@fedris.be
Internetadres(sen): www.fedris.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=291591
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Aankoop van vast meubilair op maat Referentienummer: FEDRIS-2017/8-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45420000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het project van aankoop van vast meubilair op maat kadert in de renovatiewerken voor binnenherinrichting van het gebouw dat wordt gebruikt door Fedris, volgens de principes van de "New way of working" (NWOW). Dit project zal in meerdere opeenvolgende fasen worden uitgevoerd, terwijl de activiteit in het gebouw behouden blijft.
Deze opdracht omvat divers meubilair zoals meubilair voor kitchenettes, vaste banken en scheidingswanden, bepaalde afwerkingen in schrijnwerk.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Sterrenkundelaan 1 te 1210 Brussel
II.2.4. Beschrijving
De aankoop van vast meubilair op maat kadert in de renovatiewerken voor binnenherinrichting van het gebouw dat wordt gebruikt door Fedris, volgens de principes van de "New way of working" (NWOW). Dit project zal in meerdere opeenvolgende fasen worden uitgevoerd, terwijl de activiteit in het gebouw behouden blijft. Deze opdracht omvat divers meubilair zoals meubilair voor kitchenettes, vaste banken en scheidingswanden, bepaalde afwerkingen in schrijnwerk.
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Impliciete verklaring op eer
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-01-04 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-07-03
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1000 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1000 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1000 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-11-17