Vzw Az Sint-lucas & Volkskliniek

Bouwen van een loods met burelen_HVAC-werken



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Vzw AZ Sint-Lucas & Volkskliniek
Postadres :  Groenebriel 1 , BE - 9000   Gent
Contactpersoon:   Mevrouw Katia Dhuyvetter
Tel:   +32 92246131
Fax:   +32 92245354
E-mail:   katia.dhuyvetter@azstlucas.be
Internetadres(sen):   www.azstlucas.be  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Architectenbureau Lucas Heye
Postadres :  Schildpadstraat 3 ,BE -9032   Wondelgem
Contactpersoon:   De heer Lucas Heye
Tel:   +32 92532660
E-mail:   info@architectenbureauheye.com
Internetadres(sen):   www.architectenbureauheye.com  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Bouwen van een loods met burelen_HVAC-werken  
Referentienummer:   2017-INFRA-059-KD
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45331000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE234
Voornaamste plaats van uitvoering:   Gent, Logboekstraat
II.2.4. Beschrijving
De werken betreffen het perceel HVAC bij de bouw van een magazijn voor de opslag van steriel en niet-steriel (medisch) materiaal + bijhorende burelen voor AZ Sint-Lucas & Volkskliniek.  
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
105   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2017-12-21   11:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-04-20
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2017-12-21
Plaatselijke tijd:   11:30
Adres:   Campus Molenaarsstraat, Molenaarsstraat 111, 9000 Gent - Zaal Trefpunt Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offerte opgesteld op papier in 3 exemplaren (1 origineel + 2 kopies) en op elektronische drager (USB stick) wordt in een definitief gesloten envelop gestoken waarop het volgende wordt vermeld: de datum van indienen offerte en het besteknummer (2017-058-INFRA-KD). Ze wordt via een postdienst verzonden of door een drager afgegeven. De geschreven en elektronische versie dienen identiek te zijn.Bij twijfel heeft het origineel ten allen tijde voorrang op de kopie.Bij verzending via een postdienst wordt die definitief gesloten envelop in een tweede gesloten envelop gestoken waarop duidelijk "OFFERTE" wordt vermeld.Dit geheel wordt geadresseerd aan:Vzw AZ Sint-Lucas & VolkskliniekAankoopdienst Tav Katia Dhuyvetter, Groenebriel 1, 9000 GentBij overhandiging:De drager overhandigt de offerte aan de aankoopdienst (enkel een van volgende personen: Filip Zegers, Dominique Nijs, Saartje Van den Branden, Sofie Schietecatte, Katia Dhuyvetter of Audrey Van der Eecken) tijdens de kantooruren (9.00u. tot 12.00u. en 13.00u. tot 16.00u.) en dit uitsluitend op volgend adres:Campus Molenaarstraat, Molenaarstraat 111, 9000 Gent De opening van de offertes gebeurt in een openingszitting op 21/12/2017. Hierbij zal de naam en het adres van de inschrijvers worden voorgelezen.Vragen mbt het bestek kunnen per email ingediend worden bij het studiebureau tot 10 werkdagen voor datum indienen offerte. Antwoorden zullen voor iedereen ter beschikking gesteld worden 7 werkdagen voor datum indienen offerte.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg
Opgeëistenlaan ,  BE - 9000   Gent

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Rechtbank van eerste aanleg
Opgeëistenlaan ,  BE - 9000   Gent

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Zo snel mogelijk

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-11-15

Vergelijkbare advertenties van BDA