Regie Der Gebouwen - Regio Brussel

BRUSSEL - Regie der Gebouwen - Heraanleggen van de bloembakken



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Regie der Gebouwen - Regio Brussel
Postadres :  Gulden Vlieslaan, 87 - bus 2 , BE - 1060   BRUSSEL
Contactpersoon:   Marc Van de Venne
Tel:   +32 22083093
E-mail:   marc.vandevenne@buildingsagency.be
Internetadres(sen):   http://www.buildingsagency.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=290993


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
BRUSSEL - Regie der Gebouwen - Heraanleggen van de bloembakken  
Referentienummer:   BRU-2017-232208-71P-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45112710
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
BRUSSEL - Regie der Gebouwen - Heraanleggen van de bloembakken
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA

II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
Eenmalige prestatie - Heraanleg van de bloembakken  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE10
II.2.4. Beschrijving
BRUSSEL - Regie der Gebouwen - Heraanleggen van de bloembakken  
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
365   dag(en)
Verlenging mogelijk:   JA
De uitvoeringstermijnen bedraagt 365 werkdagen.   Mogelijkheid om de overeenkomst maximaal 3 keer stilzwijgend te verlengen, met een duur van telkens 1 jaar. De stilzwijgende verlenging wordt geannuleerd door verzending van een aangetekend schrijven 1 maanden voor   - De verjaardatum van het begin van de overeenkomst   - Het einde van de lopende periode  

Lot   2

II.2.1. Benaming
Periodieke prestatie - Onderhoud van bloembakken en aankoop beplantingen  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE10
II.2.4. Beschrijving
BRUSSEL - Regie der Gebouwen - Heraanleggen van de bloembakken  
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
365   dag(en)
Verlenging mogelijk:   JA
De uitvoeringstermijnen bedraagt 365 werkdagen.   Mogelijkheid om de overeenkomst maximaal 3 keer stilzwijgend te verlengen, met een duur van telkens 1 jaar. De stilzwijgende verlenging wordt geannuleerd door verzending van een aangetekend schrijven 1 maanden voor   - De verjaardatum van het begin van de overeenkomst   - Het einde van de lopende periode  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
- het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's- bewijs van hun knowhow- de namen en de beroepskwalificaties te vermelden van de personen die belast zijn met de uitvoering van de opdracht- een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen periode van maximaal drie jaar werden verricht,- een vermelding van de maatregelen inzake milieubeheer- een omschrijving van het gedeelte van de Opdracht dat de Ondernemer eventueel in onderaanneming wil geven;

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2017-12-13   10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   3   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2017-12-13
Plaatselijke tijd:   10:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Een bezoek ter plaatse is vereist. De aanbestedende overheid organiseert op woensdag 29 november 2017 om 10u00 stipt en woensdag 06 december 2017 om 10u00 stipt. Het specifieke adres kan u opvragen bij de vermelde contactpersoon van de aanbestedende overheid. Na het bezoek ontvangt u een bezoekattest dat u bij uw offerte moet voegen.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State - Afdeling Bestuursrechtspraak
Wetenschapstraat 37 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 2349611
E-mail:   info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be/

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Régie des Bâtiments, Service Juridique
Avenue de la Toison d'Or 87, boîte 2 ,  BE - 1060   Bruxelles
Tel:   +32 25416973
Fax:   +32 25417001
E-mail:   servicejuridique@regiedesbatiments.be
Internetadres(sen):   www.regiedesbatiments.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Overeenkomstig artikel 19 van de gecoördineerde wetten van 12 januari 1973 op de Raad van State moet een verzoektot schorsing of opheffing, op straffe van onontvankelijkheid, ingediend worden binnen de 60 dagen volgend op:- voor de niet geselecteerde kandidaten : de betekening van de selectiebeslissing;- voor de inschrijvers van wie de offerte als onregelmatig beschouwd werd : de betekening van de beslissing dat hun offerte onregelmatig verklaard werd;- voor de inschrijvers van wie de offerte niet uitgekozen werd : de betekening van de gunningsbeslissing.

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Régie des Bâtiments, Service Juridique
Avenue de la Toison d'Or 87, boîte 2 ,  BE - 1060   Bruxelles
Tel:   +32 25416973
Fax:   +32 25417001
E-mail:   servicejuridique@regiedesbatiments.be
Internetadres(sen):   www.regiedesbatiments.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-11-10

Vergelijkbare advertenties van BDA