Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Zorgbedrijf Leuven, OCMW-vereniging van publiek recht
Postadres : Andreas Vesaliusstraat 47 , BE - 3000 Leuven
Contactpersoon: Mevrouw Siska Dutillieux
Tel: +32 16248251
Fax: +32 16248249
E-mail: siska.dutillieux@zorgleuven.be
Internetadres(sen): www.zorgleuven.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Centrale Aankoopdienst - ZL
Postadres : Geldenaaksebaan 430 ,BE -3001 Heverlee
Contactpersoon: Mevrouw Siska Dutillieux
Tel: +32 16248251
Fax: +32 16248249
E-mail: siska.dutillieux@zorgleuven.be
Internetadres(sen): www.zorgleuven.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Vervangingsnieuwbouw Booghuys. Perceel 01: ruwbouw winddicht met binnenafwerking, technische installaties & omgevingswerken Referentienummer: ZL-FCD-2017-284
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45223220
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: Woonzorgcentrum Booghuys, Vlamingenstraat 3 te 3000 Leuven
II.2.4. Beschrijving
Vervangingsnieuwbouw Booghuys. Perceel 01: ruwbouw winddicht met binnenafwerking, technische installaties & omgevingswerken
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
630 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
niet van toepassing
Eventuele minimumeisen:
niet van toepassing
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
het bewijs dat de inschrijver voldoet aan de gestelde kwaliteitsnormen;Beschrijving van de maatregelen om de kwaliteit te waarborgen van de door de inschrijvers voorgestelde onderaannemers en leveranciers. de studie- of beroepskwalificaties van het personeel dat met de leiding van de werken wordt belast;Naam en beroepskwalificaties (opleiding, aantal jaren relevante ervaring, lijst met referenties van afgewerkte projecten) van de personen die direct betrokken zullen zijn bij de leiding, uitwerking en opvolging van deze opdracht.
Eventuele minimumeisen:
Uit de beschrijving moet op afdoende wijze blijken dat de inschrijver een deugdelijk systeem heeft dat leidt tot de selectie van kwalitatieve onderaannemers en leveranciers, die voldoen aan de eisen van de opdrachtdocumenten en de toepasselijke wetgevingProjectleider : - opleiding burgerlijk of industrieel ingenieur bouw; indien graduaat bouw, minstens tien jaar werkervaring;- Minstens vijf jaar effectieve ervaring als projectleider en minstens drie referenties in deze functie van een bouwproject van gelijke omvang;Werfleider : - opleiding burgerlijk of industrieel ingenieur bouw; indien graduaat bouw, minstens tien jaar werkervaring;- Minstens vijf jaar effectieve ervaring als werfleider en minstens drie referenties in deze functie van een bouwproject van gelijke omvang;De inschrijver stelt eveneens voor elk profiel een back-up voor die ook aan deze minimale eisen voldoetVereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 8
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-01-15 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-07-14
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-01-15
Plaatselijke tijd: 14:00
Adres: Facilitaire Dienst OCMW Leuven, Geldenaaksebaan 430, 3001 Heverlee Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-11-08