Brussels Woning

Modernisering en renovatie van drie bestaande stookruimten op de site Krakeel (blokken A, D en E).



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  brussels woning
Postadres :  Kardinaal Mercierstraat, 37 , BE - 1000   brussel
Contactpersoon:   Pierre-Jean Stock
Tel:   +32 475202854
E-mail:   pjstock@lbw.brussels
Internetadres(sen):   https://logementbruxellois.be/   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=289015


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Modernisering en renovatie van drie bestaande stookruimten op de site Krakeel (blokken A, D en E).  
Referentienummer:   LBW-2140/2014/05/01-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45331100
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Modernisering en renovatie van drie bestaande stookruimten op de site Krakeel (blokken A, D en E).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE10
Voornaamste plaats van uitvoering:   De gebouwen zijn gelegen: Krakeelplaats, 1, 2 ; Nieuwlandstraat 128 - 132 en 134 - 138 in 1000 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Modernisering en renovatie van drie bestaande stookruimten op de site Krakeel (blokken A, D en E).  
II.2.7. Looptijd
210   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Onverminderd de toepassing van artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 mogen de inschrijvers zich niet in één van de in de artikelen 67 t/m 69 van de wet van 17 juni 2016 bedoelde uitsluitingsgronden bevinden. De inschrijvers voegen bij hun offerte het volgende: A/ Naleving van art. 68 van de wet van 17 juni 2016 en art. 62 van het "plaatsingsbesluit": De inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 voegt bij zijn deelnemingsaanvraag een attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid waaruit blijkt dat hij voldoet aan zijn verplichtingen inzake betaling van zijn sociale zekerheidsbijdragen. De inschrijver die personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie tewerkstelt dat niet hierboven wordt bedoeld, sluit een attest in dat werd uitgereikt door de bevoegde buitenlandse overheid en dat bevestigt dat de inschrijver voldoet aan zijn verplichtingen inzake betaling van zijn sociale zekerheidsbijdragen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.Het attest heeft betrekking op het laatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor ontvangst van de offertes. B/ Naleving van art. 68 van de wet van 17 juni 2016 en art. 63 van het "plaatsingsbesluit":De inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóórde uiterste datum voor de ontvangst van de offertes.Voor een Belgische inschrijver moet het attest afkomstig zijn van de FOD Financiën. C/ De eventuele corrigerende maatregelen bedoeld in art. 70 van de wet van 17 juni 2016Overeenkomstig artikel 39 van het koninklijk besluit van 18 april 2017 waarin wordt bepaald dat in de opdrachtdocumenten het toepassingsgebied van de verklaring op erewoord kan worden verruimd, verklaart de inschrijver door de indiening van zijn offerte: ? op erewoord in het bezit te zijn van de onderstaande documenten of zich ertoe te verbinden ze op eenvoudig verzoek van de aanbesteder binnen een termijn van 10 dagen te bezorgen (deze documenten worden gevraagd ingeval de inschrijver in aanmerking komt voor de gunning van de opdracht). 1. Strafregister Uittreksel uit het strafregister of een gelijkwaardig document dat is afgeleverd door een bevoegde rechterlijke of administratieve instantie van het betreffende land. 2. Bewijs van afwezigheid van faillissementEen door de bevoegde instantie van het betreffende land afgeleverd bewijs dat aantoont dat de inschrijver niet in staat van faillissement of van vereffening verkeert, zijn werkzaamheden heeft gestaakt, een gerechtelijke reorganisatie ondergaat, of aangifte heeft gedaan van zijn faillissement, er voor hem een procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is, of hij in een vergelijkbare toestand verkeert ingevolge een soortgelijke procedure die bestaat in andere nationale reglementeringen.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: 4, Categorie: D17De offerte vermeldt: 1° ofwel dat de inschrijver over de vereiste erkenning beschikt: 2° ofwel dat de inschrijver in het bezit is van een certificaat of ingeschreven is op een officiële lijst van erkende aannemers in een andere lidstaat van de Europese Unie. In dat geval kan de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of offerte het door de bevoegde certificeringsinstelling afgeleverde certificaat of het door de bevoegde instantie van de lidstaat bevestigde bewijs van inschrijving voegen, alsook elk document dat de gelijkwaardigheid tussen deze certificering of inschrijving en de vereiste erkenning als bedoeld in het eerste lid kan aantonen. Op dit certificaat worden de referenties vermeld op grond waarvan de inschrijving van die ondernemers op de officiële lijst of certificering mogelijk was, alsmede de classificatie op deze lijst; 3° ofwel dat de inschrijver de toepassing inroept van artikel 3, eerste lid, 2°, van de wet van 20 maart 1991 houdende regeling van de erkenning van aannemers van werken.Overeenkomstig artikel 39 van het "plaatsingsbesluit" waarin wordt bepaald dat in de opdrachtdocumenten het toepassingsgebied van de verklaring op erewoord kan worden verruimd, verklaart de inschrijver door de indiening van zijn offerte: ? op erewoord in het bezit te zijn van de bovenstaande documenten of zich ertoe te verbinden ze op eenvoudig verzoek van de aanbesteder binnen een termijn van 10 dagen te bezorgen (deze documenten worden gevraagd ingeval de inschrijver in aanmerking komt voor de gunning van de opdracht).



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2017-12-04   14:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-06-02
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2017-12-04
Plaatselijke tijd:   14:30
Adres:   22, Putterijstraat, 1000 Brussel

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De aanbesteder past de in de artikelen 128 en 129 van het "plaatsingsbesluit" bepaalde overgangsmaatregelen toe en maakt geen gebruik van elektronische communicatiemiddelen. De aanbesteder past de in artikel 126 van het "plaatsingsbesluit" bepaalde overgangsmaatregel toe en maakt geen gebruik van Telemarc. De inschrijver zal de plaats bezoeken zoals voorgeschreven in het bestek. Geen eis zal tijdens het bouwwerk worden toegelaten onder het voorwendsel dat de bestaande situatie op het niveau van alle gebouwen door de inschrijver onbekend zou zijn.De kandidaat zal contact met Meneer Pierre-Jean STOCK, de projectmanager op de 02/435 18 38 nemen om de personalia van de conciërge van de gebouwen betreffende door het bezoek te krijgen. Dit moet tijdens de kantooruren worden voorgezien.Voorwaarde dat die geen overlast voor de inzittenden van de lokalen en geen schade teweegbrengt, mogen de inschrijvers nu tot alle onderzoeken overgaan die ze achten noodzakelijk en/of de foto's nemen dat ze wensen.De werken zullen in 2 fasen verwezenlijken (fase 1 en fase 2)De aannemer moet de werken aanvatten op de dag die in de brief tot bepaling van de aanvang der werken van de fase 1 staat vermeld met betrekking tot de werken op de twee torens gevestigd:Blok E, Nieuwlandstraat 134 à 138Blok D, Nieuwlandstraat 128 à 132.Met betrekking tot de werken van de fase 2 op de toren "Blok A" gevestigd (Krakeelstraat, 1), de aannemer moet de werken aanvatten op de dag die in een tweede brief staat vermeld die geeft het bevel van het begin van de bijgenaamde fase komend na het einde van de gevelwerken op de toren "Blok A". Het einde van de werken wordt geschat op begin september 2018.De vaststelling van het begin van het werk zal worden uitgevoerd in overeenstemming met de termijnen die zijn voorgeschreven in artikel 73, § 2 van het Koninklijk besluit van 14/01/2013 maar zal worden uitgevoerd volgens de tweede letter.De volgende gedeeltelijke uitvoeringstermijnen zijn voorzien:Termijn voor fase 1 : 120 kalenderdagenTermijn voor fase 2 : 90 kalenderdagen

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG VAN BRUSSEL
Quatre Brasstraat 13 ,  BE - 1000   Brussel
E-mail:   info@just.fgov.be
Internetadres(sen):   https://justice.belgium.be/fr

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-10-27

Vergelijkbare advertenties van BDA