Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Afdeling Bovenschelde
Postadres : Guldensporenpark 105 , BE - 9820 Merelbeke
Contactpersoon: ir. Vera De Vlieger
E-mail: vera.devlieger@wenz.be
Internetadres(sen): www.wenz.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=289480
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Stortplaatsdeskundige. Referentienummer: A B S-16EGGE1711-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 90533000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
W&Z - afdeling Bovenschelde is exploitant van twee monodeponieën voor baggerspecie. Hiervoor wenst zij een beroep te doen op de diensten van een door de bevoegde overheid aanvaard stortplaatsdeskundige / MER deskundige in de discipline water, deeldomein geohydrologie of in de discipline bodem, deeldomein pedologie of geologie zoals opgenomen in het Vlarem II afdeling 5.2.5.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE24
Voornaamste plaats van uitvoering: Vlaams Gewest
II.2.4. Beschrijving
W&Z - afdeling Bovenschelde is exploitant van twee monodeponieën voor baggerspecie. Hiervoor wenst zij een beroep te doen op de diensten van een door de bevoegde overheid aanvaard stortplaatsdeskundige / MER deskundige in de discipline water, deeldomein geohydrologie of in de discipline bodem, deeldomein pedologie of geologie zoals opgenomen in het Vlarem II afdeling 5.2.5.
II.2.7. Looptijd
365 dag(en)
Verlenging mogelijk: JA
De aanbestedende overheid heeft het recht de opdracht geheel of gedeeltelijk te verlengen in één of meerdere malen met een maximale looptijd van 1 kalenderjaar. Iedere verlenging wordt aan de opdrachtnemer meegedeeld tenminste 30 kalenderdagen voor het verstrijken van de looptijd.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Onverminderd de bepalingen betreffende de erkenning van aannemer van werken (indien van toepassing), tonen de inschrijvers hun economische en financiële draagkracht aan door overlegging van het volgende document / de volgende documenten:1° het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.De inschrijver dient de vereiste bewijsstukken toe te voegen aan de offerte.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De inschrijvers tonen hun technische bekwaamheid en beroepsbekwaamheid aan door overlegging van het volgende document / de volgende documenten:1° een lijst van maximaal 10 relevante diensten, die gedurende de afgelopen periode van maximaal drie jaar (2015, 2016, 2017) werden verricht met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. Hierbij dient telkens minstens 1 dienst betrekking te hebbende op stortplaatsen, minstens 1 dienst op uitvoeren van stabiliteitsberekeningen en minstens 1 dienst op grondwatermodellering. 2° een omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de inschrijver eventueel in onderaanneming wil geven en op welke wijze hij de kwaliteitsvolle uitvoering van de onderaannemer zal garanderen.De opdrachtnemer wordt er op gewezen dat volgende kritieke taken van de opdracht door de inschrijver of, wanneer de offerte door een combinatie van onderaannemers zoals bedoeld in artikel 8, §2 WET 2016 wordt ingediend, een deelnemer aan de combinatie zelf uitgevoerd worden: Prestaties door aanvaard stortplaatsdeskundige/ MER deskundige in de discipline water, deeldomein geohydrologie of in de discipline bodem, deeldomein pedologie of geologie ikv Vlarem II afdeling 5.2.5De inschrijver dient de vereiste bewijsstukken toe te voegen aan de offerte.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-11-29 09:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2017-11-29
Plaatselijke tijd: 09:30
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
- uitvoeringstermijn : 1 kalenderjaar- Vanaf 1 januari 2017 moeten alle facturen die in het kader van deze opdracht worden ingediend op een elektronische manier (e-facturen in XML formaat) worden verstuurd. Meer info over e-invoicing is terug te vinden via https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing.- Bij toepassing van art. 26, §1, 2° b) van de wet heeft de aanbestedende overheid het recht deze opdracht te herhalen.- De inventaris wordt via een Excel-bestand ter beschikking gesteld.De inschrijver maakt gebruik van dit bestand voor het invullen van zijn inventaris.AAN DIT BESTAND MOGEN GEEN WIJZIGINGEN WORDEN AANGEBRACHT MET UITZONDERING VAN HET INVULLEN VAN DE GRIJZE INVULVELDEN.De inschrijver dient het ingevulde Excel-document te converteren naar een afdrukbaar pdf-bestand.ZOWEL HET EXCEL- ALS HET PDF-BESTAND MOETEN WORDEN OPGELADEN EN INGEDIEND VIAE-TENDERING.Bij tegenstrijdigheid tussen beide bestanden, wordt het pdf- bestand geacht de werkelijke bedoeling van de inschrijver te zijn en is het pdf-bestand aldus het enige rechtsgeldige.Een handleiding voor het omzetten van de inventaris van Excel naar pdf is beschikbaar ophttp://mow.vlaanderen.be/qc en is ook bijgevoegd als bijlage bij dit bestek.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State , BE Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-10-25