Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : AZ Nikolaas vzw
Postadres : Moerlandstraat 1 , BE - 9100 Sint-Niklaas
Contactpersoon: De heer Dirk Sevenois
Tel: +32 37608649
Fax: +32 37602429
E-mail: dirk.sevenois@aznikolaas.be
Internetadres(sen): www.aznikolaas.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Onderhoud van de keukenapparatuur in de centrale keuken - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2017/AKD/DS/551
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 50882000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE236
Voornaamste plaats van uitvoering: Facilitair Platform
II.2.4. Beschrijving
De aanbesteder beschikt over een vestiging (Facilitair Platform genaamd), gelegen in Pachtgoedstraat 8 te Sint-Niklaas, waarin de centrale keuken is gevestigd waarin dagelijks de maaltijden bereid worden voor de patiënten. Om de inschrijvers een idee te geven van de omvang van die opdracht vindt u hieronder enkele gegevens van de werking van de centrale keuken. Operationele belasting bereidingen - Warme keuken : ± 2200 maaltijden waarvan 700 via portionering (middag) en saldo via bulk distributie - Portionering : * ochtend : 700 * middag : 700 (vanuit warme keuken) * avond : 700 Operationele belasting vaat - vaat servicegoed : servicegoed van alle maaltijden - vaat pottenwas : vaat uit warme keuken en vanuit bulktransport warme maaltijden De opdracht omvat het onderhoud van de keukenapparatuur van die centrale keuken voor een periode van 4 jaar. Het betreft onder andere : - Het periodiek technisch en functioneel preventief onderhoud - Het correctief onderhoud - Interventies bij defecten en uitval - Rapportering, evaluaties en overleg - Uitvoering binnen een omgeving met een quasi ononderbroken exploitatie Alle bovenstaande opdrachten worden uitgevoerd volgens specifieke verwachtingen met betrekking tot inhoud en het niveau van de geleverde dienstverlening.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het laatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar de werknemers gevestigd zijn.* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Voor de Belgische inschrijver vraagt de aanbestedende overheid het RSZ-attest, het attest van fiscale schulden en het attest van niet-faling via elektronische weg op conform art. 60, §1.Volgende documenten moeten aan de offerte toegevoegd worden:- de Belgische inschrijver: een recent (maximaal 3 maand oud te tellen vanaf de datum van opening van de offertes) uittreksel uit het strafregister;- de Belgische inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de sociale zekerheidswetgeving van een andere lidstaat van de Europese Unie: een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid waarin bevestigd wordt dat hij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de ontvangst van de offerte opgemaakt is, op die datum voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is;- de buitenlandse inschrijver: alle in bovenstaande artikelen vermelde attesten en uittreksels of evenwaardige documenten, uitgereikt door het betrokken land (RSZ attest, attest fiscale schulden, uittreksel strafregister, attest niet-faling,.). Wanneer een document of attest niet wordt uitgereikt in het betrokken land of dit niet afdoend voor alle uitsluitingsgronden het nodige bewijs levert, kan ter vervanging een verklaring onder eed toegevoegd worden, of indien hierin niet wordt voorzien, een plechtige verklaring van de betrokkene voor een gerechtelijk of overheidsinstantie, notaris of bevoegde beroepsorganisatie van het land van oorsprong of herkomst.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.In te dienen als bijlage in Excel in tabblad "Invullijst A Toegangsrecht"
Eventuele minimumeisen:
De jaarlijkse omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is (en niet de totale omzet) over de laatste drie beschikbare boekjaren moet minstens EUR 250.000 zijn.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- De inschrijver zal de nodige ervaring en expertise aantonen door het voorleggen van referenties van uitvoering van gelijksoortige opdrachten.In te dienen als bijlage in Excel in tabblad "Invullijst B Referenties"
Eventuele minimumeisen:
Een lijst van minimum 3 recente en relevante referenties, van de voorbije 2 jaar, van gelijksoortige opdrachten en gelijksoortige prestaties waarmee de nodige ervaring en expertise duidelijk geïllustreerd wordt. Deze lijst moet voor ieder van de vermelde referenties de precieze uitgevoerde opdracht vermelden. Het AZ Nikolaas kan zelf niet als referentie gebruikt worden. Het AZ Nikolaas heeft de mogelijkheid deze referenties te contacteren.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-11-14 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-03-14
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg
Justitieplein 1 , BE - 9620 Dendermonde
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-10-23