Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Retie
Postadres : Markt 1 , BE - 2470 Retie
Contactpersoon: De heer Peter Van Olmen
Tel: +32 14389241
Fax: +32 14372736
E-mail: peter.van.olmen@retie.be
Internetadres(sen): www.retie.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Studieopdracht aanpassing fietsinfrastructuur, inclusief aangepaste verlichting langs gewestweg N18 Retie - Dessel m.i.v. de veiligheidscoördinatie ontwerp. Referentienummer: TD/SVL/2016_012/575.12
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 71200000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
II.2.4. Beschrijving
Opmaken van het ontwerp voor aanpassing van de fietsinfrastructuur, inclusief aangepaste verlichting, langs de gewestweg N18 Retie-Dessel van kilometerpunt 11,200 (grondgebied Retie brug N18 over Zwarte Neet) tot kilometerpunt 13,600 kruispunt N18 met Klaasend Koolvenstraat) m.i.v. de veiligheidscoördinatie ontwerp. Een gedeelte van de fietsinfrastructuut wordt uitgesloten wegens reeds heraangelegd ikv TV3V project thv Molenheid en omgeving. De fietspaden langs het traject zijn opgenomen in het bovenlokaal functioneel fietsroutenetwerk van de Provincie. De lengte van het traject is 2,4 km met aan beide zijde fietsinfrastructuur. Dit omvat: het voorontwerp opmaken opmaken van start- en projectnota (of unieke verantwoordingsnota) voor IGBC en RMC volgens de procedures van het nieuwe mobiliteitsdecreet. Opmaken en opvolgen van het subsidiedossier; bijwonen van de noodzakelijke vergaderingen. het ontwerpdossier opmaken het bundel met gedetailleerde plans/documenten met aanduiding van de te realiseren erfdienstbaarheden en vereiste grondinnemingen de nodige administratieve dossiers voor vergunningen opmaken de nodige administratieve dossiers voor subsidiëring opmaken de aanbesteding organiseren de technische specificaties voor alle onderzoeken nodig voor de uitvoering van de opdracht opstellen en de resultaten van de onderzoeken interpreteren: - bodemonderzoek - grondverzet - geotechnisch onderzoek - labonderzoek - cameraonderzoek - infiltratieproeven - milieuhygiënisch onderzoek - nodige gegevens voor technisch verslag (Vlarebo) - indien van toepassing: nodige gegevens voor rioadvies / hydraulische screening door Aquafin, met gescheiden stelsels (2 DWA) en maximale infiltratie RWA - de veiligheidscoördinatie ontwerp verzekeren (hiervoor worden afzonderlijke overeenkomsten afgesloten; cfr. bijlagen 1) De volgende aanvullende studies zijn niet inbegrepen de basisopdracht, maar kunnen voor zover noodzakelijk voor de uitvoering van de werken en na afzonderlijk dienstbevel van de opdrachtgever door het raadgevend ingenieursbureau worden uitgevoerd, tegen een bijkomende vergoeding, zoals bepaald in punt III.11.n°10: - innemingsplannen - rooilijnplannen Plaats van dienstverlening: Gemeenten Retie en Dessel
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2018-01-01
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.* In toepassing van artikel 62 §4 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.* Indien van toepassing, een attest overgemaakt door het RSVZ waaruit blijkt dat de kandidaat of inschrijver voldaan heeft aan de betaling van zijn bijdragen inzake sociale zekerheid van de zelfstandigen.* Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;- in orde is met de betaling van belastingen;- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's, met inbegrip van de tienjarige aansprakelijkheid.* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Eventuele minimumeisen:
Passende bankverklaring.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* De studie- en beroepskwalificaties van de dienstverlener of het kaderpersoneel van de onderneming en in het bijzonder van degenen die met de dienstverlening kunnen worden belast.* Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
Eventuele minimumeisen:
Minstens 2 projecten van vergelijkbare omvang.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-11-22 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-03-22
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2017-11-22
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Gemeentehuis Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-10-17