Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Regie der Gebouwen - Regio Brussel
Postadres : Gulden Vlieslaan, 87 - bus 2 , BE - 1060 BRUSSEL
Contactpersoon: dhr. Steve Jacobs, Architect Attaché
Tel: +32 475750531
E-mail: Steven.Jacobs@regiedergebouwen.be
Internetadres(sen): http://www.buildingsagency.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=287934
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Brussel - Regie der Gebouwen - Herinrichtingswerken kantoren, inkomhal + aanpassing HVAC, elektriciteit, data telefonie en toegangscontrole. Referentienummer: BRU-2017-232208-70A-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45000000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Brussel - Regie der Gebouwen - Herinrichtingswerken kantoren, inkomhal + aanpassing HVAC, elektriciteit, data telefonie en toegangscontrole.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
Brussel - Regie der Gebouwen - Herinrichtingswerken kantoren, inkomhal + aanpassing HVAC, elektriciteit, data telefonie en toegangscontrole. Deze opdracht bestaat uit volgende vaste en voorwaardelijke gedeelten: Het vaste gedeelte betreffen verdiepingen: 0, 2, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 21. De voorwaardelijke gedeelte betreffen verdiepingen: 22, 23, 24, 25, 26.
II.2.7. Looptijd
300 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 8 : meer dan 5.330.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S 2017/S 041-075524 IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-11-20 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2017-11-20
Plaatselijke tijd: 11:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De plannen zijn enkel verkrijgbaar op aanvraag. Gelieve daartoe het bijgevoegde bestelformulier te gebruiken.U kan het ingevulde en ondertekende bestelformulier bij voorkeur per mail overmaken op het adres vermeld in het bestelformulier. Na verificatie van uw aanvraag ontvangt u per mail een beveiligde link waarmee u de plannen kan downloaden.Een bezoek ter plaatse is vereist. De aanbestedende overheid organiseert op vrijdag 20.10.2017 om 10u00 stipt en vrijdag 27.10.2017 om 10u00 stipt een plaatsbezoek. Het specifieke adres kan u opvragen bij de vermelde contactpersoon van de aanbestedende overheid. Na het bezoek ontvangt u een bezoekattest dat u bij uw offerte moet voegen.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State - Afdeling Bestuursrechtspraak
Wetenschapstraat 37 , BE - 1040 Brussel
Tel: +32 2349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Overeenkomstig artikel 19 van de gecoördineerde wetten van 12 januari 1973 op de Raad van State moet een verzoektot schorsing of opheffing, op straffe van onontvankelijkheid, ingediend worden binnen de 60 dagen volgend op:- voor de niet geselecteerde kandidaten : de betekening van de selectiebeslissing;- voor de inschrijvers van wie de offerte als onregelmatig beschouwd werd : de betekening van de beslissing dat hun offerte onregelmatig verklaard werd;- voor de inschrijvers van wie de offerte niet uitgekozen werd : de betekening van de gunningsbeslissing.
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Regie der Gebouwen, Juridische Dienst
Gulden Vlieslaan 87, bus 2 , BE - 1060 Brussel
Tel: +32 25416973
Fax: +32 25417001
E-mail: juridischedienst@regiedergebouwen.be
Internetadres(sen): www.regiedergebouwen.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-10-13