Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Vlaamse Vervoermaatschappij De Lijn
Postadres : Motstraat 20 , BE - 2800 Mechelen
Contactpersoon: Domeinen & Infrastructuur
Tel: +32 15408641
E-mail: tom.vanherreweghe.ext@delijn.be
Internetadres(sen): www.delijn.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=285901
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
PG1667-90533C - Aanpassing diverse haltes Kusttram Referentienummer: De Lijn-PG1667-90533C-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45234128
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Aanpassing 8 tramhaltes om de toegankelijkheid voor o.a. blinden en slechtzienden en rolstoelgebruikers te verbeteren.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE25
Voornaamste plaats van uitvoering: Zeebrugge, Blankenberge, Oostende, Raversijde, Koksijde, De Panne
II.2.4. Beschrijving
Aanpassing van 8 tramhaltes om de toegankelijkheid voor o.a. blinden en slechtzienden en rolstoelgebruikers te verbeteren: Zeebrugge Kerk, Blankenberge, Duinse Polder, Oostende Northlaan, Oostende Mariakerke bad, Raversijde, Domein Raversijde, Koksijde Lejeunelaan, De Panne Esplanade. Deze verbetering moet worden verwezenlijkt door het plaatselijk verhogen van de perrons en door het perron uit te breiden richting de sporen (+/- 10 cm).
II.2.7. Looptijd
84 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: 3, Categorie: C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-11-17 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2017-11-17
Plaatselijke tijd: 11:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Ophalen bestekdocumenten: klik op link vermeld bij adres kopersprofiel pagina 1 van deze aankondiging.Verplichte e-invoicing: vanaf 1 januari 2017 moeten alle facturen die in het kader van deze opdracht worden ingediend op een elektronische manier (e-facturen in XML formaat) worden verstuurd. Meer info over e-invoicing is terug te vinden via https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing. Specifieke informatie voor firma's is terug te vinden op deze pagina: https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing-voor-leveranciersAls opdrachtnemer van de Vlaamse overheid wordt u gratis begeleiding aangeboden. Neem hiervoor contact op met het Vlaamse e-invoicingteam via het e-mailadres e.procurement@vlaanderen.be.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Eerste Voorzitter van de Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Eerste Voorzitter van de Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Eerste Voorzitter van de Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-10-12