Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : sfar chemin vert
Postadres : stassartstraat 32 , BE - 1050 Brussel
Contactpersoon: Denis Timmermans
E-mail: sfar@srib.be
Internetadres(sen): http://www.finance.brussels https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=287256
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Opdracht voor werken voor de aanleg van nieuwe wegen en aanverwante uitrustingen Referentienummer: sfar chemin vert-2017000001-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45200000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht voor werken betrekt op de aanleg van nieuwe wegen en aanverwante uitrustingen te Chemin Vert in Neder-Over-Hembeek.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
Voornaamste plaats van uitvoering: Neder-Over-Hembeek
II.2.4. Beschrijving
zie bijzonder bestek
II.2.7. Looptijd
10 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie bijzonder bestek
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bijzonder bestek
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR, Categorie: C, C1, C5
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Dit opdracht is gesplitst in 3 aparte fases. Zie bijzonder bestek.
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-11-09 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2017-11-09
Plaatselijke tijd: 11:15
Adres: Stassartstraat 32 te 1050 Brussel
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg van Brussel
Poelaertplein 1 , BE - 1000 Brussel
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
15 dagen na gunning van de opdracht (standstill) en 60 dagen van verwittiging
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-10-04