Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Regie der Gebouwen
Postadres : Gulden Vlieslaan 87 b2 , BE - 1060 Brussel
Contactpersoon: Dienst Architectuur en Engineering, Dienst Elektriciteit, Elektronica en Telecommunicatie, Ter attentie van : ing. L. Serwy
Tel: +32 486668545
E-mail: Luc.Serwy@regiedergebouwen.be
Internetadres(sen): http://www.buildingsagency.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=286753
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Brussel - Regie der Gebouwen - Raamovereenkomst : Werken, leveren, transport en plaatsen van beveiligingsinstallaties ten behoeve van de diensten van de Geïntegreerde Politie en andere F.O.D.'s Referentienummer: RDGB-17.02.0000.060E.SEC-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 31710000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Brussel - Regie der Gebouwen - Raamovereenkomst : Werken, leveren, transport en plaatsen van beveiligingsinstallaties ten behoeve van de diensten van de Geïntegreerde Politie en andere F.O.D.'s
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
II.2.4. Beschrijving
Brussel - Regie der Gebouwen - Raamovereenkomst : Werken, leveren, transport en plaatsen van beveiligingsinstallaties ten behoeve van de diensten van de Geïntegreerde Politie en andere F.O.D.'s
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie bijzonder bestek
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie bijzonder bestek
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie bijzonder bestek
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-12-07 10:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2017-12-07
Plaatselijke tijd: 10:30
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Het bestek en al zijn bijlagen zoals meetstaat en plannen zijn enkel verkrijgbaar op aanvraag. Gelieve daartoe het bijgevoegde bestelformulier te gebruiken.U kan het ingevulde en ondertekende bestelformulier bij voorkeur per mail overmaken op het adres vermeld in het bestelformulier. Na verificatie van uw aanvraag ontvangt u per mail een beveiligde link waarmee u de opdrachtdocumenten kan downloaden.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State - Afdeling Bestuursrechtspraak
Wetenschapsstraat 37 , BE - 1040 BRUSSEL
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State - Afdeling Bestuursrechtspraak
Wetenschapsstraat 37 , BE - 1040 BRUSSEL
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Overeenkomstig artikel 19 van de gecoördineerde wetten van 12 januari 1973 op de Raad van State moet een verzoektot schorsing of opheffing, op straffe van onontvankelijkheid, ingediend worden binnen de 60 dagen volgend op:- voor de nietgeselecteerde kandidaten : de betekening van de selectiebeslissing;- voor de inschrijvers van wie de offerte als onregelmatig beschouwd werd : de betekening van de beslissing dat hun offerte onregelmatig verklaard werd;- voor de inschrijvers van wie de offerte niet uitgekozen werd : de betekening van de gunningsbeslissing.
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Regie der Gebouwen - Juridische dienst
Gulden Vlieslaan 87, bus 2 , BE - 1060 Brussel
Tel: +32 25416973
Fax: +32 25417001
E-mail: juridischedienst@regiedergebouwen.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-09-29