Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Havenbedrijf Antwerpen
Postadres : Zaha Hadidplein 1 , BE - 2030 Antwerpen
E-mail: overheidsopdrachten@portofantwerp.com
Internetadres(sen): www.portofantwerp.com
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Raamcontract - Het reinigen, inspecteren, inventariseren en herstellen van rioleringen in het havengebied van Antwerpen Referentienummer: B10446.2
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 90470000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Havenbedrijf Antwerpen, Zaha Hadidplein 1 te 2030 Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
De opdracht heeft tot doel het reinigen, inspecteren, inventariseren en eventueel herstellen/aanpassen van de openbare riolering en haar uitstromen in de dokken van het Havengebied Antwerpen. Het bestek/raamcontract heeft een looptijd van 1 contractueel jaar. De totale duur van de overeenkomst kan maximaal 3 maal verlengd worden. Bijgevolg wordt de totale termijn maximaal 4 jaar. Per jaar voorziet het bestek ongeveer 60 kilometer riolering te reinigen, te inspecteren, te inventariseren en waar nodig eventueel plaatselijk aan te passen/te herstellen. De werken die in de aanneming uitgevoerd dienen te worden, zijn in hoofdzaak: Het voorzien van een kwaliteitsborgsysteem gedurende de ganse uitvoeringsperiode, waarbij planning, opvolging der werken (real-time) en rapportage nauw opgevolgd dienen te worden; Het plaatselijk afstoppen en leegpompen van rioleringen; Het leveren, plaatsen, in stand houden en verwijderen van caissons ten behoeve van het inspecteren van uitlaten thv dokken; Het uitvoeren van eventuele aanpassingswerken om inspecties mogelijke te maken (bv. ophalen van blinde inspectieputten incl. opbraak en herstel rondom liggende verhardingen, plaatselijk herstellen van kapotte buisdelen,.); Het reinigen van rioleringsbuizen; Het afvoeren en eventueel verwerken van het verontreinigd slib naar een erkend afvalverwerker; Het uitvoeren van camera-inspecties van de riolering en het opmaken van een inspectieverslag volgens de norm EN 13508-2 en het ter beschikking stellen van het verslag; Het inventariseren van de geïnspecteerde riolering; Het beoordelen van de kwaliteit van de geïnspecteerde riolering en het voorstellen van herstellingsmaatregelen; Rapportage van de inventarisaties, inspecties en beoordelingen aan het bestuur bij middel van een cloud-service of webserver; Het eventueel (plaatselijk) renoveren van rioleringen d.m.v. relining, plaatsen van inox manchetten of glasvezelversterkt kunsthars.
II.2.7. Looptijd
365 dag(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De kandidaat dient een bankverklaring toe te voegen om zijn financiële draagkracht aan te tonen.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Om zijn technische bekwaamheid aan te tonen, dient de inschrijver de volgende documenten aan te leveren: De inschrijver dient een lijst te bezorgen met minimaal 6 referenties van gelijkaardige opdrachten (3 referenties van inspectiewerken en 3 referenties van renovatiewerken ) gedurende de laatste 3 jaar met een beschrijving van de uitgevoerde werken en met vermelding van datum, locatie, opdrachtgever, contactpersoon. Indien onderaannemers worden ingeschakeld dienen zij hun technische bekwaamheid op dezelfde wijze aan te tonen.
Eventuele minimumeisen:
Vereiste erkenning: C1 (Gewone rioleringswerken), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-10-30 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Wijze van indienen - e-procurementHet indienen en ontvangen van aanvragen tot deelneming verloopt volledig en uitsluitend op elektronische wijze.Met elektronische indiening wordt indiening bedoeld via de e-tendering applicatie en niet per e-mail!De aanvragen tot deelneming dienen digitaal ondertekend te zijn volgens het e-tenderingsysteem.De elektronische indiening van aanvragen tot deelneming gebeurt via:https://eten.publicprocurement.be Voor meer informatie wordt verwezen naar : http://www.publicprocurement.be.Indien u dit dossier toevoegt aan uw favorieten, wordt u via mail op de hoogte gesteld van alle wijzigingen.Het betreft hier enkel een oproep tot kandidaten. Het bestek wordt pas in de tweede ronde van de procedure toegezonden aan de geselecteerde kandidaten. Momenteel is er nog geen bestek voorhanden.U dient het begeleidend document kandidatuurstelling in te vullen en bij uw kandidatuurstelling te voegen. Zo niet, kan uw kandidatuurstelling geweerd worden. De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State Griffie van de afdeling bestuursrechtspraak
Wetenschapstraat 33 , BE - 1040 Brussel (Etterbeek)
Tel: +32 22349611
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad Van State Griffie van de afdeling bestuursrechtspraak
Wetenschapstraat 33 , BE - 1040 Brussel (Etterbeek)
Tel: +32 22349611
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-09-26