Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : bpost
Postadres : Muntcenter , BE - 1000 Brussel
Contactpersoon: Frank Pauwels
Tel: +32 22762819
Fax: +32 22762169
E-mail: frank.pauwels@bpost.be
Internetadres(sen): http://www.bpost.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=285075
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Preventief en correctief onderhoud van personen-en goederenliften, vervanging van personenliften Referentienummer: bpost-2017-1-032-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 50750000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Perceel 1: Preventief en correctief onderhoud van personen- en goederenliften van alle merken die geïnstalleerd zijn in de vestigingen van bpost, nationale spreiding.
Perceel 2: het preventief en correctief onderhoud personen- en goederenliften en de vervanging van de huidige personenliften in de hoofdzetel van bpost (Muntcentrum, 1000 Brussel)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
preventief en correctief onderhoud van goederen- en personenliften alle merken, kantorennet Bpost, nationale spreiding (ongeveer 60 sites). II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
Voornaamste plaats van uitvoering: Volledig grondgebied België
II.2.4. Beschrijving
Preventief en correctief onderhoud van personen- en goederenliften, alle merken, binnen het kantorennetwerk van bpost over het volledige grondgebied België (ongeveer 60 sites).
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Mogelijkheid om 4 keer te verlengen met één jaar
Lot 2II.2.1. Benaming
preventief en correctief onderhoud van goederen- en personenliften in het Muntcentrum 1000 Brussel (HQ) en de vervanging van de personenliften II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Muntcentrum, 1000 Brussel
II.2.4. Beschrijving
preventief en correctief onderhoud van goederen- en personenliften in het Muntcentrum 1000 Brussel (HQ) en de vervanging van de personenliften (8 stuks, +14 verdiepingen).
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Mogelijkheid om 4 keer te verlengen met één jaar
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie deel 2 artikel 4 punt 5 van de selectieleidraad.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Gelieve hiervoor de selectieleidraad te willen raadplegen, in het bijzonder deel 2 artikel 4 punt 6
Eventuele minimumeisen:
Gelieve hiervoor de selectieleidraad te willen raadplegen, in het bijzonder deel 2 artikel 4 punt 6.Opgelet: de in de selectieleidraad vereiste ondersteunende documenten dienen door de kandidaat bij de aanvraag tot deelneming gevoegd te worden (de verklaring op eer zoals opgenomen in het UEA volstaat niet).
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Gelieve hiervoor de selectieleidraad te raadplegen, in het bijzonder deel 2 artikel 4 punt 7.
Eventuele minimumeisen:
Gelieve hiervoor de selectieleidraad te raadplegen, in het bijzonder deel 2 artikel 4 punt 7.Opgelet, de ondersteunende documenten dienen door de kandidaat bij de aanvraag tot deelneming gevoegd te worden (de verklaring op eer in het UEA volstaat niet).Opgelet: de in de selectieleidraad vereiste ondersteunende documenten dienen door de kandidaat bij de aanvraag tot deelneming gevoegd te worden (de verklaring op eer zoals opgenomen in het UEA volstaat niet).
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Deze zullen worden opgenomen in de aanbestedingsstukken.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-10-24 15:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Tweefasige procedure:- Na de uiterste datum van indiening van de aanvragen tot deelneming zal Bpost evalueren wie kan worden geselecteerd.- De geselecteerde kandidaten zullen het bestek ontvangen en zullen de mogelijkheid hebben om een offerte in te dienen.Verplicht gebruik selectieleidraad:U dient verplicht de instructies in de selectieleidraad te volgen. Gelieve deze aandachtig door te nemen.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures: Overeenkomstig artikel 23, §1-3, van de rechtsbeschermingswet van 17.6.2013, dient een verhaalprocedure bij de Raad van State, op straffe van niet-ontvankelijkheid, ingesteld te worden binnen de in deze wet bepaalde termijnen vanaf de bekendmaking, de kennisgeving of de kennisneming van de rechtshandeling (al naargelang):- vordering tot schorsing: 15 dagen;- vordering tot vernietiging: 60 dagen.
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-09-20