Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Brussels Hoofdstedelijk Parlement
Postadres : Eikstraat 22 , BE - 1000 Brussel
Contactpersoon: Dhr. Johan Van de Velde
Tel: +32 25496680
Fax: +32 25496212
E-mail: greffe@parlement.brussels
Internetadres(sen): www.parlement.brussels https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=285345
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Renovatie van de systemen voor monitoring en automatische processturing, hetzij het in dienst stellen van een nieuw gecentraliseerd technisch beheer (GTB), in de gebouwen van het Brussels Parlement Referentienummer: PRB-A/342-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 48781000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Overheidsopdracht van werken met als voorwerp de renovatie van de systemen voor monitoring en automatische processturing, hetzij het in dienst stellen van een nieuw gecentraliseerd technisch beheer (GTB), in de gebouwen van het Brussels Parlement
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Eikstraat 14 à 22, Lombardstraat 55-57 en 69 à 77 te 1000 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Overheidsopdracht van werken met als voorwerp de renovatie van de systemen voor monitoring en automatische processturing, hetzij het in dienst stellen van een nieuw gecentraliseerd technisch beheer (GTB) in de gebouwen van het Brussels Parlement
II.2.7. Looptijd
75 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Categorie S4 - Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-10-24 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-04-22
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-09-19