Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : MRMP-I/P - Algemene Directie Material Resources - Divisie Overheidsopdrachten - "Sectie Infrastucture" - Ondersectie "Programma's"
Postadres : Eversestraat, 1 , BE - 1140 Evere
Contactpersoon: Anne CHARLES
Tel: +32 24415456
Fax: +32 24439426
E-mail: anne.charles@mil.be
Internetadres(sen): http://www.mil.be/mr/subject/index.asp?LAN=fr&ID=1190 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=284303
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
AMAY- Kamp Adjudant Brasseur - Constructie van een compagnieblok (kantoren, leefruimtes en vestiaires) en renovatie van de douches in een belendende sportzaal (E13) Referentienummer: MRMP-I/P-17IP010-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45000000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
AMAY- Kamp Adjudant Brasseur - Constructie van een compagnieblok (kantoren, leefruimtes en vestiaires) en renovatie van de douches in een belendende sportzaal (E13)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE331
Voornaamste plaats van uitvoering: AMAY
II.2.4. Beschrijving
Constructie van een compagnieblok (kantoren, leefruimtes en vestiaires) en renovatie van de douches in een belendende sportzaal (E13)
II.2.7. Looptijd
240 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie bestek
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bestek
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 8 : meer dan 5.330.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-10-19 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2017-10-19
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Aanbestedingslokaal - Blok 4-D- Gelijkvloers - Lokaal 4.D.088- Everestraat 1 - 1140 EVERE Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
openbare zitting
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Bezoekdagen op 20/09 en 04/10/17.De documenten zijn gratis te downloaden op https://enot.publicprocurement.be
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
zie bestek , BE Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
zie bestek , BE Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
zie bestek , BE Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-09-05