Haven Van Brussel

Reinigen van de lokalen van de Haven van Brussel



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Haven van Brussel
Postadres :  Redersplein 6 , BE - 1000   Brussel
Contactpersoon:   Technishce Dienst
Tel:   +32 24206700
E-mail:   info@port.brussels
Internetadres(sen):   http://www.port.brussels   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=283527


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Reinigen van de lokalen van de Haven van Brussel  
Referentienummer:   Haven van Brussel-1151-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  90900000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht betreft de schoonmaak en het onderhoud van de lokalen, meubels en ramen van verschillende gebouwen van de Haven van Brussel (maatschappelijke zetel, Kapiteinsdienst, delen van het TIR-centrum, het TRW-gebouw, de twee sluizen, de bruggen, . enz.).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
II.2.4. Beschrijving
De opdracht betreft de schoonmaak en het onderhoud van de lokalen, meubels en ramen van verschillende gebouwen van de Haven van Brussel (maatschappelijke zetel, Kapiteinsdienst, delen van het TIR-centrum, het TRW-gebouw, de twee sluizen, de bruggen, . enz.).  
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2018-05-01
Einde (dd/mm/jjjj):   2019-04-30
Verlenging mogelijk:   JA
de duurtijd van de opdracht bedraagt 1 jaar en is 3 keer hernieuwbaar. De hernieuwing zal 3 maand voor het einde van de opdracht plaatsvinden.  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Minimale omzet van 400.000,00 ? excl. BTW voor de laatste drie jaarElke kandidaat die een regelmatige kandidatuur heeft ingediend maar die zich in de hierna beschreven situatie bevindt op eender welk moment van de procedure, kan worden geweerd:- Hij is in staat van faillissement, van vereffening, van staking van de activiteiten, van gerechtelijke reorganisatie of in eender welke analoge situatie die resulteert in een procedure van dezelfde natuur bestaande in een andere nationale regelgeving of de regelgeving van het land waar hij is ingesteld.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
KWALITATIEVE SELECTIECRITERIADe aanbestedende overheid kiest de vijf best geplaatste reguliere kandidaturen. Deze zullen deelnemen aan de fase van het neerleggen van de offerte. De daarop volgende geklasseerde kandidaten zullen niet deelnemen aan de fase van het neerleggen van de offertes.Voor het eerste criterium (voorstelling van het beleid inzake interne opleidingen), voegt de kandidaat aan zijn kandidatuur, op maximum twee A4-pagina's, een beschrijving toe van de opleidingen die hij heeft voorzien tijdens het afgelopen jaar (inclusief het programma). Onder het programma verstaat de aanbestedende overheid de verschillende onderwerpen die werden behandeld en de tijd die eraan werd gespendeerd.Moeten ook worden weergegeven in elke beschrijving: het kader en de kenmerken van elke in dewelke de opleidingen werden georganiseerd en ontwikkelend.Voor het tweede selectiecriterium (Milieubeleid), voegt de kandidaat bij zijn kandidatuur, op maximum twee A4-pagina's, een beschrijving toe van het milieubeleid en de gerealiseerde acties in het afgelopen jaar. De kandidaat mag eveneens certificaten of labels toevoegen waarover hij beschikt inzake deze materie.Voor het tweede selectiecriterium (maatschappelijk verantwoord ondernemen), voegt de kandidaat bij zijn kandidatuur, op maximum twee A4-pagina's, een beschrijving toe van maatschappelijk verantwoord ondernemen en de gerealiseerde acties in het afgelopen jaar. De kandidaat mag eveneens certificaten of labels toevoegen waarover hij beschikt inzake deze materie.Voor het tweede selectiecriterium (kwaliteitsbeleid), voegt de kandidaat bij zijn kandidatuur, op maximum twee A4-pagina's, een beschrijving toe van het kwaliteitsbeleid en de gerealiseerde acties in het afgelopen jaar. De kandidaat mag eveneens certificaten of labels toevoegen waarover hij beschikt inzake deze materie.Voor het vijfde criterium (referenties), voegt de kandidaat een lijst van drie referenties toe van gelijkaardige opdrachten, gepresteerd in de afgelopen drie jaar, waarvan minstens één in de publieke sector. De kandidaat voegt de nodige attesten toe (attest van goede uitvoering). Voor elke referentie, geeft de kandidaat de volgende informatie:- Maximum één A4-pagina die de context van het betreffende bedrijf beschrijft;- Maximum twee A4-pagina's in verband met de aanpak en het programma voor de implementatie van de betreffende opdracht;- Maximum twee A4-pagina's in verband met de manier waarop de opleidingen en processen werden aangepast aan de specifieke noden van de klant.De kwalitatieve selectiecriteria en hun respectievelijke weging zijn de volgende :Voorstelling intern opleidingsbeleid 15/100Milieubeleid 15/100Maatschappelijk verantwoord ondernemen 15/100Kwaliteitsbeleid 15/100Referenties 40/100

Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2017-10-02   11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   6   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Modaliteiten in verband met de kandidaatstellingVoor deze opdracht moet de kandidaat zijn aanvraag tot deelname via een dossier in te dienen, dat voldoet aan de volgende formele vereisten:- Dossier ingediend onder zowel papieren als digitale vorm (USB-stick). De kandidaat kan aan zijn dossier bijlagen toevoegen (organogram, getuigschriften,.). In dit geval worden deze bijlagen ingevoegd in het dossier- Het dossier moet compleet zijn, conform de vereisten van dit document.- Het dossier moet in het Frans (FR) of in het Nederlands (NL) zijn opgemaakt. De officiële documenten die niet kunnen worden voorzien in het FR of het NL worden vergezeld door een gecertificeerde vertaling.Het complete kandidaatstellingsdossier moeten aangetekend via brief worden opgestuurd (met ontvangstbewijs) of worden afgeleverd aan het volgende adres:Haven van BrusselKandidaatstelling BB 1151Redersplein 61000 BrusselDe ultieme datum voor de ontvangst van de kandidaatstellingen is vastgesteld op 02/10/2017 om 11u00.Het niet-respecteren van deze formele vereisten kan het niet-weerhouden van de kandidatuur tot gevolg hebben.Belangrijke opmerkingen- Adres voor het indienen van het dossier:De omslag die het dossier bevat mag enkel aan het onthaal van de Haven van Brussel worden ingediend, gesitueerd op het Redersplein 6, 1000 BrusselHet dossier dat via aangetekende zending wordt verstuurd zal slechts worden geaccepteerd als het ten laatste vier dagen voor de uiterste inschrijfdatum werd verzonden, dewelke hierboven werd vermeld.- Kosten ingevolge de procedure: De aanbestedende overheid trekt de aandacht van de kandidaat op het feit dat de deelname aan deze procedure gebeurt op de kosten van de kandidaat. De aanbestedende overheid betaalt bij gevolg geen enkele onkosten noch vergoedingen voor het indienen van de kandidatuur, noch de offerte.- Verkrijgen van bepaalde attesten:De aanbestedende overheid trekt de aandacht van de kandidaat op het feit dat de termijn voor het verkrijgen van bepaalde attesten bij de bevoegde administraties een relatief lange tijd in beslag kan nemen. De aanbestedende overheid moedigt de kandidaat dan ook aan deze attesten meteen bij ontvangst van dit dossier aan te vragen.Tijdelijke vereniging:Indien de kandidaat niet de belangrijkste uitvoerder is voor de realisatie van het onderwerp van de opdracht, of indien de kandidaat een tijdelijke vereniging is bestaande uit meerdere bedrijven, wordt een verantwoordelijke mandaathouder aangesteld voor het geheel van de opdracht.De aanbestedende overheid trekt de aandacht van de kandidaten op het feit dat het onontbeerlijk is dat alle deelnemers van de tijdelijke vereniging alle nodige informatie verschaffen inzake het toegang verkrijgen tot de beschreven procedure. (cf. Art 124 van het Koninklijk Besluit van 18 juni 2017 betreffende de plaatsing van overheidsopdrachten in speciale sectoren).

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-09-01

Vergelijkbare advertenties van BDA