Mobiliteit En Parkeren Antwerpen Ag

Raamovereenkomst voor levering, plaatsing en onderhoud van cashless parkeerautomaten met kentekeninvoer



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Mobiliteit en Parkeren Antwerpen AG
Postadres :  Grote Markt 1 , BE - 2000   Antwerpen
Contactpersoon:   Kerry Lievens
Tel:   +32 33388166
E-mail:   kerry.lievens@stad.antwerpen.be
Internetadres(sen):   http://www.parkereninantwerpen.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=284067


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor levering, plaatsing en onderhoud van cashless parkeerautomaten met kentekeninvoer  
Referentienummer:   GAPA-20170831-PA-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  38730000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Raamovereenkomst voor de levering, onderhoud en beheer van digitale parkeerautomaten (cashless) met kentekeninvoer, incl. beheer van de parkeerrechten en koppeling met de centrale database voor Parkeer- en Toegangsrechten van de Stad Antwerpen.
Voor een volledige beschrijving van de opdracht wordt verwezen naar de gepubliceerde selectieleidraad.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE211
Voornaamste plaats van uitvoering:   Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst voor de levering, onderhoud en beheer van digitale parkeerautomaten (cashless) met kentekeninvoer, incl. beheer van de parkeerrechten en koppeling met de centrale database voor Parkeer- en Toegangsrechten van de Stad Antwerpen.   Deze raamovereenkomst wordt tussen de Aanbestedende Overheid en één Inschrijver gesloten. De raamovereenkomst bevat geen afnameverplichting voor de Aanbestedende Overheid. De Inschrijver kan hieromtrent geen recht op vergoeding doen gelden.   De scope van de raamovereenkomst betreft het gehele werkingsgebied van de Aanbestedende Overheid, toekomstig potentieel ook voor gebieden waar nog geen betalend parkeren of blauwe zone is voorzien (zonder dat de Inschrijver hieromtrent rechten kan doen gelden).   Volgende onderdelen maken (niet-limitatief) deel uit van de scope van deze Opdracht:   -Leveren, plaatsten (inclusief fundatie) en exploiteren van parkeerautomaten:   o Modulair, d.w.z. aanpasbare soft- en hardware (vb. integratie OV chipkaart)   o draadloos (zonder nuts- en communicatieleidingen)   o kentekeninvoer via touch screen   o vandaalbestendig   o afdruk betalingsbewijs   o meertalig (NL, EN, FR, DUI)   o meerdere betalingsmogelijkheden (minstens VISA, Mastercard, Bancontact)   o aanpasbare software   o uniforme kleur ("verf stadsgrijs ")   -Onderhoud (incl. eerstelijnsonderhoud), en beheer van de parkeerautomaten in overeenstemming met de vigerende wetgeving;   -Beheer van de parkeerrechten en real-time koppeling met de centrale database voor Parkeer- en toegangsrechten;   -Verwijderen van de bestaande parkeerautomaten in eigendom Mobiliteit en Parkeren Antwerpen (625), in overleg met Mobiliteit en Parkeren Antwerpen;   -Afstemmen voor het verwijderen van de bestaande parkeerautomaten in leasing (+/- 970) bij de huidige opdrachtnemer (APCOA), in samenspraak met de huidige opdrachtnemer en Mobiliteit en Parkeren Antwerpen.   -Inbouwen van bijkomende functionaliteiten en betalingsmogelijkheden in kader van een bredere inzet van de PA'en (vb. aankoop van LEZ-dagpas, betaling d.m.v. OV-chipkaart, .) en bijhorende koppelingen.   De hierboven vermelde aantallen betreffen een momentopname ten tijde van de publicatie van de Selectieleidraad en zijn louter indicatief. Wijzigingen in de periode tot gunning zijn mogelijk. De opdrachtnemer kan hieromtrent geen rechten doen gelden.  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
De raamovereenkomst wordt gesloten voor een basisperiode van vier jaar. Ze kan tweemaal worden verlengd voor telkens een duur van twee jaar (zonder dat de Opdrachtnemer recht op deze verlenging zou hebben).  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Zie de gepubliceerde selectieleidraad.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten - motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:  

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2017-10-04   15:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   3   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De termijn vermeld onder titel IV.2.6) is slechts een indicatieve termijn. De van toepassing zijnde verbintenistermijn zal worden opgenomen in het definitieve bestek (fase 2 van de plaatsingsprocedure).

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be/

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-09-01

Vergelijkbare advertenties van BDA