Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer
Postadres : Vooruitgangsstraat 80 , BE - 1030 Brussel
Tel: +322 2042932
E-mail: mlemaire@sprb.brussels
Internetadres(sen): http://be.brussels/ https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=283191
I.3. Communicatie
Officiële benaming : G.O.B. - Mobiel Brussel - Directie Infrastrustuur van het Openbaar Vervoer C.C.N.
Postadres : Vooruitgangstraat, 80 bus1 ,BE -1035 Brussel
Contactpersoon: Mijnheer Jeroen Van Camp
Tel: +32 22042947
Fax: +32 22041514
E-mail: jvancamp@SPRB.brussels
Internetadres(sen): http://be.brussels/ https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=283191
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Erratum uitgesteld opening datum BB1451 afsluitingen bestemd DELTA MIVB Referentienummer: DITP-DIOV BM CSC-BB 1451-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 31680000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
1. BEKNOPTE BESCHRIJVING VAN DE OPDRACHT
A. De prestaties van huidige aanneming zijn onder andere
Voor lot 1:
De prestaties van huidige aanneming zijn onder andere de levering, de installatie, de indienststelling en het onderhoud tijdens de waarborgperiode van telescopische luiken, rolluiken en sectionaalpoorten bestemd voor het Brussels metronet en stelplaats Delta van de M.I.V.B.
Voor lot 2:
De prestaties van huidige aanneming zijn onder andere de levering, de installatie, de indienststelling en het onderhoud tijdens de waarborgperiode van automatische draaihekken en vouwhekken bestemd voor het Brussels metronet en stelplaats Delta van de M.I.V.B.
B. De levering van het materieel, dat het voorwerp van onderhavige
opdracht uitmaakt, wordt gefractioneerd en gebeurt op verschillende plaatsen van het metronet van Brussel en stelplaats Delta van de M.I.V.B. .
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Het Brussel hoofdstedelijke Gewest
II.2.4. Beschrijving
zie het oorspronkelijke bericht
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie het oorspronkelijke bericht
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie het oorspronkelijke bericht
Eventuele minimumeisen:
zie het oorspronkelijke bericht
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie het oorspronkelijke bericht
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie het oorspronkelijke bericht
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S 2017/S 110-222472 IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-09-13 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 5 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2017-09-13
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: zie het oorspronkelijke bericht Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
zie het oorspronkelijke bericht
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De doel van deze Erratum is het uitstel van de offerten openingdatum , en dus ook van de receptiedatum van deze.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Weteschapsstraat, 33 , BE - 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
zie het oorspronkelijke bericht
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Weteschapsstraat, 33 , BE - 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-08-24