Brusselse Gewestelijke Huisvestingsmaatschappij

Rauter



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Brusselse Gewestelijke Huisvestingsmaatschappij
Postadres :  Jourdanstraat 45-55 , BE - 1060   Brussel
Tel:   +32 25331989
E-mail:   grodriguez@slrb.brussels
Internetadres(sen):   http://http://www.slrb.irisnet.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=282861


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Rauter  
Referentienummer:   SLRB-Rauter-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45210000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht heeft betrekking op de verwezenlijking van werken met bijbehorende diensten inzake ontwerp en opvolging van de werken overeenkomstig de in het programma en de technische en functionele bepalingen gedefinieerde doelstellingen.
Het project ligt in de Rauterstraat en de Bergensesteenweg 585 op de percelen gekadastreerd 1e afdeling, perceel nr. 577V2 en betreft de bouw van ongeveer 32 sociale woningen, 1100m² kantoren, 190m² werkplaatsen voor de regie en 200m² sociaal restaurant, het geheel kadert in het Gewestelijk Huisvestingsplan.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
II.2.4. Beschrijving
De opdracht heeft betrekking op de verwezenlijking van werken met bijbehorende diensten inzake ontwerp en   opvolging van de werken overeenkomstig de in het programma en de technische en functionele bepalingen   gedefinieerde doelstellingen.   Het project ligt in de Rauterstraat en de Bergensesteenweg 585 op de percelen gekadastreerd 1e afdeling, perceel   nr. 577V2 en betreft de bouw van ongeveer 32 sociale woningen, 1100m² kantoren, 190m² werkplaatsen voor de   regie en 200m² sociaal restaurant, het geheel kadert in het Gewestelijk Huisvestingsplan.   Voor de verwezenlijking van het project wordt houten prefabricatie als bouwprincipe gekozen.   Het terrein ligt in een dichtbevolkte stedelijke context. Het project wil de binnenkant van het huizenblok verdichten   en de rooilijnen aan de straten verlengen.   Inschrijvers die een regelmatige en volledige offerte indienden, maar voor onderhavige opdracht niet werden   geselecteerd, krijgen voor hun deelname een bedrag van maximum 30.000 euro op voorwaarde dat zij   overeenkomstig het advies van het adviescomité ten minste 50 % van de punten behaalden.   Individueel mogen inschrijvers een premie van niet meer dan 6.000 euro ontvangen.   Deze premie is opeisbaar zodra de resultaten zijn meegedeeld en wordt uitbetaald binnen de 30 kalenderdagen   na ontvangst van de factuur die binnen een maximumtermijn van zes maanden na de gunning van de opdracht   aan de aanbestedende overheid moet worden toegestuurd.  
II.2.7. Looptijd
36   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
De opdracht heeft betrekking op de verwezenlijking van werken met bijbehorende diensten inzake ontwerp enopvolging van de werken overeenkomstig de in het programma en de technische en functionele bepalingengedefinieerde doelstellingen.Op straffe van nietigheid van de offerte, dient de inschrijver te bestaan uit twee componenten.De eerste component is het team dat belast is met het ontwerp, de opvolging en de uitvoering van de diensten.De opvolging bestaat uit het geheel van handelingen en diensten die noodzakelijk zijn voor de realisatie van hetbouwproject, met uitzondering van deze, die onder de eigenlijke uitvoering van het bouwwerk vallen. In iedergeval wordt hieronder begrepen: de architectenopdracht, de stabiliteitsengineering, de engineering bijzonderetechnieken, de veiligheids- en gezondheidscoördinatie, de EPB-adviseur.De tweede component bestaat uit de aannemer die hoofdzakelijk instaat voor de realisatie van het project.Die verschillende componenten moeten in elke fase van de opdracht nauw overleggen teneinde samen, elkvolgens hun specifieke functies in de bouwkunst, op zoek te gaan naar de architecturale en economischeoplossing, die in het licht van de nagestreefde doelstelling de meest rendabele is. De gevolgen van elke eventuelebeoordelingsfouten mogen niet ten laste worden gelegd van de aanbestedende overheid.Elke inschrijver mag slechts één offerte per opdracht indienen. Componenten van de inschrijver mogen dusevenmin optreden als component van een andere inschrijver.Indien één van de componenten van de inschrijver, een combinatie zonder rechtspersoonlijkheid is, dienen dedocumenten betreffende het recht op deelname en de erkenning van elk betrokken deelnemer/vennootschap vandeze tijdelijke vereniging te worden voorgelegd; met dien verstande dat de referenties enkel kunnen toebehorenaan één lid van de tijdelijke vereniging.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Op straffe van verwerping moet de offerte een dooreen bouwheer ten gunste van de aannemer uitgereiktattest van goede uitvoering omvatten dat betrekkingheeft op een opdracht voor de houten prefabbouw vancollectieve woningen (min. 5 woningen) voltooid op hetmoment waarop de offerte wordt ingediend (voorlopigeof definitieve oplevering toegekend) en gedurende deafgelopen vijf jaar uitgevoerd.Op straffe van verwerping moet de offerte een dooreen bouwheer ten gunste van de architect uitgereiktattest van goede uitvoering omvatten dat betrekkingheeft op een opdracht van collectieve woningen (min.5 woningen) voltooid op het moment waarop de offertewordt ingediend (voorlopige of definitieve opleveringtoegekend) en gedurende de afgelopen drie jaaruitgevoerd.De attesten of verklarende nota's moeten de personaliavan de bouwheer, de aard van de werken, het aantalcollectieve woningen en de periode waarin de werkenwerden uitgevoerd, vermelden.

Eventuele minimumeisen:
Klasse: 8, Categorie: D



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2017-10-16
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   4   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Geplande datum voor het begin van de gunningsprocedures
Datum:   2017-10-16
Plaatselijke tijd:   14:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
DIT IS EEN BERICHT VAN WIJZIGING VAN DE RAUTER PROJECT.De inschrijvers moeten ook deze AANKONDIGINGEN VAN EEN OPDRACHT raadplegen:-BE001 20/06/2017 - Nummer BDA: 2017-519642-BE001 28/06/2017 - Nummer BDA: 2017-523020DE AMENDEMENTEN VAN DEZE AANKONDIGING betreft de volgende bijlagen:- Bijlage 3: rekenkundige fout-Bijlage 9: Plannen parking

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van state ,  BE   Brussel

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van state ,  BE   Brussel

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van state ,  BE   Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-08-17

Vergelijkbare advertenties van BDA