Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Controledienst voor de ziekenfondsen en de landsbonden van ziekenfondsen
Postadres : Sterrekundelaan, 1 , BE - 1210 Brussel
Contactpersoon: SALMON Yves
Tel: +32 22091921
Fax: +32 22091960
E-mail: y.salmon@ocm-cdz.be
Internetadres(sen): www.ocm-cdz.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=282711
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Schoonmaak van de lokalen en van de vensters van de Controledienst voor de ziekenfondsen en de landsbonden van ziekenfondsen Referentienummer: OCM-OCM/CDZ/2017/001/CLE-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 90910000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Schoonmaak van de lokalen, van de ramen van de vensters en van de ramen van de glazen tussenschotten, alsook van het aluminium raamwerk ervan en van het aluminium raamwerk van de vensters, van de twee verdiepingen (9de en 10de) van het gebouw gebruikt door de Controledienst voor de ziekenfondsen en de landsbonden van ziekenfondsen (hierna CDZ genaamd), gelegen Sterrenkundelaan 1 te 1210 BRUSSEL
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Sterrenkundelaan, 1 te 1210 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Scoonmaak van de lokalen, de ramen van de vensters en de ramen van de glazen tussenschotten, alsook het alumiium raamwerk ervan en van het aluminum raamwerk vande vensters,van de twee verdiepingen (9de en 10d) van het gebouw gebruikt door de Controledienst voor de ziekenfondsen en de landsbonden van ziekenfondsen
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie bestek
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-09-04 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Geplande datum voor het begin van de gunningsprocedures
Datum: 2017-09-04
Plaatselijke tijd: 10:00 Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
De opening van de offertes gebeurt in openbare zitting.
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State , BE - 1040 Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State , BE - 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-08-16