Controledienst Voor De Ziekenfondsen En De Landsbonden Van Ziekenfondsen

Schoonmaak van de lokalen en van de vensters van de Controledienst voor de ziekenfondsen en de landsbonden van ziekenfondsen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Controledienst voor de ziekenfondsen en de landsbonden van ziekenfondsen
Postadres :  Sterrekundelaan, 1 , BE - 1210   Brussel
Contactpersoon:   SALMON Yves
Tel:   +32 22091921
Fax:   +32 22091960
E-mail:   y.salmon@ocm-cdz.be
Internetadres(sen):   www.ocm-cdz.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=282711


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Schoonmaak van de lokalen en van de vensters van de Controledienst voor de ziekenfondsen en de landsbonden van ziekenfondsen  
Referentienummer:   OCM-OCM/CDZ/2017/001/CLE-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  90910000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Schoonmaak van de lokalen, van de ramen van de vensters en van de ramen van de glazen tussenschotten, alsook van het aluminium raamwerk ervan en van het aluminium raamwerk van de vensters, van de twee verdiepingen (9de en 10de) van het gebouw gebruikt door de Controledienst voor de ziekenfondsen en de landsbonden van ziekenfondsen (hierna CDZ genaamd), gelegen Sterrenkundelaan 1 te 1210 BRUSSEL
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE100
Voornaamste plaats van uitvoering:   Sterrenkundelaan, 1 te 1210 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Scoonmaak van de lokalen, de ramen van de vensters en de ramen van de glazen tussenschotten, alsook het alumiium raamwerk ervan en van het aluminum raamwerk vande vensters,van de twee verdiepingen (9de en 10d) van het gebouw gebruikt door de Controledienst voor de ziekenfondsen en de landsbonden van ziekenfondsen  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie bestek

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie bestek



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2017-09-04   10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   6   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Geplande datum voor het begin van de gunningsprocedures
Datum:   2017-09-04
Plaatselijke tijd:   10:00 Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
De opening van de offertes gebeurt in openbare zitting.


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State ,  BE - 1040   Brussel

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State ,  BE - 1040   Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-08-16

Vergelijkbare advertenties van BDA