Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : INFRABEL - Directie Asset Management
Postadres : Marcel Broodthaersplein 2 , BE - 1060 Brussel
E-mail: ppcell@tucrail.be
Internetadres(sen): www.infrabel.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=282287
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
TR056803: Raamovereenkomst - Onderhoud van het PLC-netwerk VVDK in de Liefkenshoekspoorverbinding Referentienummer: I-AM (TR)-TR056803-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 50220000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
-Correctief onderhoud: Ondersteuning vanop afstand en ad-hoc interventies voor het onderhoud van de hardware en het upgraden van de software van het PLC netwerk VVDK;
-Aanpassen PLC programmatie en I/O uitbreiding;
-Het organiseren van vorming van het personeel van Infrabel;
-Bijstand verlenen aan derden voor tussenkomsten en aanpassingen aan de installaties.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
II.2.4. Beschrijving
-Correctief onderhoud: Ondersteuning vanop afstand en ad-hoc interventies voor het onderhoud van de hardware en het upgraden van de software van het PLC netwerk VVDK;
-Aanpassen PLC programmatie en I/O uitbreiding;
-Het organiseren van vorming van het personeel van Infrabel;
-Bijstand verlenen aan derden voor tussenkomsten en aanpassingen aan de installaties.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- Een RSZ-attest overeenkomstig art. 67 van het KB plaatsing van 16/07/2012-Een fiscaal attest in het kader van overheidsopdrachten overeenkomstig art.68 van het KB plaatsingvan 12/07/2012, efgeleverd door de Algemene ADministratie Inning en Invorderingen, NOGA - TorenA, 17e verdieping, Koning Albert II-laan 33, bus 43, 1030 Schaarbeekn tel 02/575 80 80, e-mail:telemarc@minfin.fed.be, maximum 15 dagen voor de uiterste datum van indiening van de offertes
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1e selectiecriterium: De inschrijver moet aantonen dat hij op datum van indienen van de offerte serviceverleent op minstens 10 installaties voor proces sturing die opgebouwd zijn met een PLC-sturing en minstens100 I/O poorten omvatten waarvan minstens 5 van het type Simatic S7-STEP7. Voor de beoordeling van ditselectiecriteria dient de inschrijver een referentielijst toe te voegen bij zijn offerte waarin voor elke referentiede naam van de firma, de naam van de contactpersoon (met e-mail + telefoonnr.), de uitvoeringsperiode en delaats van de prestaties vermeld wordt; 2de selectiecriterium: In het bedrijf moeten minstens 5 personeelsleden in vast dienstverband werkendie ofwel over 5 jaar ervaring beschikken in de programmatie van PLC sturingen of beschikken over eenopleidingscertificaat in PLC-programmatie en 2 jaar ervaring. Voor de beoordeling van dit selectiecriterium dientde inschrijver een lijst waarin het betrokken personeel en hun kwalificaties vermeld worden, toe te voegen aande offerte. Eveneens dienen de documenten bijgevoegd te worden die deze kwalificaties bewijzen. 3de selectiecriterium: De inschrijver moet beschikken over een certificaat van "Quality Management System"volgens de normen EN ISO 9001:2000 of 2008 of gelijkwaardig, dat geldig is op de datum van het indienen vande offerte.
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-08-22 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-01-19
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Het verbeterbericht 1 werd toegevoegd
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Zie artikel 33 van de wet van 17/06/2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten.
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-08-11