Gemeente Sint-joost-ten-node

Armand Steursplein, werken van herstelling over beschermd landschap



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeente Sint-Joost-ten-Node
Postadres :  Sterrenkundelaan, 13 , BE - 1210   Sint-Joost-ten-Node
Tel:   +32 22202611
E-mail:   info@stjosse.irisnet.be
Internetadres(sen):   www.stjosse.irisnet.be  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Afdeling Openbare Werken
Postadres :  Sterrenkundelaan, 13 ,BE -1210   Sint-Joost-ten-Noode
Contactpersoon:   De heer Jean-Marie Chaloin
Tel:   +32 22202724
Fax:   +32 22202747
E-mail:   jmchaloin@stjosse.irisnet.be
Internetadres(sen):   www.stjosse.irisnet.be  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Armand Steursplein, werken van herstelling over beschermd landschap  
Referentienummer:   2017/3245
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45112711
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
voir II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   square Armand Steurs
II.2.4. Beschrijving
voir II.1.4



AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Kan worden uitgesloten van toegang tot de opdracht in gelijk welk stadium van de procedure, de inschrijver die niet in regel is :I. met de verplichtingen inzake de betaling van zijn bijdragen aan de sociale zekerheid volgens artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011.De inschrijver die personeel tewerkstelt onderworpen aan de wet van 27 juni 1969 tot herziening van de besluitwet van 28 december 1944 betreffende de sociale zekerheid van werknemers, wordt vrijgesteld van het voorleggen van het RSZ-attest waarin zijn situatie wordt bepaald inzake betaling van sociale zekerheidsbijdragen tot het voorlaatste afgelopen kalenderjaar vóór de limietdatum voor de ontvangst van de offertes. De opdrachtgever zal zelf overgaan tot het elektronisch nazicht van zijn situatie in toepassing van de bepalingen van artikel 60, § 1er, van dit zelfde koninklijk besluit ;II. met de fiscale verplichtingen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is volgens artikel 63 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011.Voor de Belgische inschrijver verifieert de opdrachtgever zelf elektronisch de inachtname van zijn fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën in toepassing van de bepalingen van artikel 60, § 1, van dit zelfde koninklijk besluit.* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* De inschrijver zal deze bekwaamheid verantwoorden door een aangifte betreffende het jaarlijks omzetcijfer van minimum 1.500.000,00 EUR voor de drie laatst beschikbare boekjaren.
Eventuele minimumeisen:
.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Een lijst met uitgevoerde werkzaamheden in verband met herstelling over beschermd landschap [het goed van het attest dient te worden opgenomen op een officiële inventaris opgesteld door de bevoegde overheid van het land waar de site gelegen is] gedurende de afgelopen vijf jaar, met een bedrag van minimaal EUR 500.000,00 EUR excl. btw per referentie. Deze lijst wordt ondersteund met attesten van goede uitvoering. Deze attesten moeten zijn uitgegeven en ondertekend door de bevoegde instantie. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, moeten ze door hem zijn uitgegeven en ondertekend. Zo niet, is een eenvoudige verklaring van de aannemer toegelaten. De attesten vermelden het bedrag, de periode en de plaats van uitvoering van de werkzaamheden en specificeren of ze werden uitgevoerd volgens de regels van goed vakmanschap en tot een goed einde werden gebracht. In voorkomend geval, worden deze attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid bezorgd.* Om minimum twee attesten van goede uitvoering van restauratie te bezorgen van de kunstwerken in de openbare ruimte voor de voorbije vijf jaar.

Eventuele minimumeisen:
.Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), klasse 4



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2017-09-13   11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   4   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Geplande datum voor het begin van de gunningsprocedures
Datum:   2017-09-13
Plaatselijke tijd:   11:00 Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van de State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Etterbeek
Internetadres(sen):   www.raadvst.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-08-10

Vergelijkbare advertenties van BDA