Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Zorgbedrijf Antwerpen
Postadres : Ballaarstraat 35 , BE - 2018 Antwerpen
Contactpersoon: Wouter Blondé I/O Wendy Blankert
E-mail: wouter.blonde@zorgbedrijf.antwerpen.be
Internetadres(sen): www.zorgbedrijf.antwerpen.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=282502
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Procedure Design and Build ten behoeve van de realisatie van een tijdelijke parking voor 199 parkeerplaatsen te Merksem Lange Bremstraat Referentienummer: Zorgbedrijf Antwerpen-2017/062/WBL-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45223300
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Voorwerp van deze werken: Studie, ontwerp, realisatie en projectcoördinatie t.b.v. de aanleg van een tijdelijke parking voor 199 parkeerplaatsen tegen een vaste prijs in het kader van een DESIGN & BUILD resultaatsverbintenis waarbij er een totaalconcept/oplossing/aanpak wordt gevraagd, met inbegrip van alle werkzaamheden noodzakelijk (inclusief studie) om het werk tot een goed einde te brengen. De inschrijver draagt dan ook volledig het volledige risico op studie, technische problemen, de feitelijke omvang van de prestaties, loon- en prijsevolutie om alle verbintenissen uit deze opdracht tegen een vaste, forfaitaire prijs te realiseren.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
Voorwerp van deze werken: Studie, ontwerp, realisatie en projectcoördinatie t.b.v. de aanleg van een tijdelijke parking voor 199 parkeerplaatsen tegen een vaste prijs in het kader van een DESIGN & BUILD resultaatsverbintenis waarbij er een totaalconcept/oplossing/aanpak wordt gevraagd, met inbegrip van alle werkzaamheden noodzakelijk (inclusief studie) om het werk tot een goed einde te brengen. De inschrijver draagt dan ook volledig het volledige risico op studie, technische problemen, de feitelijke omvang van de prestaties, loon- en prijsevolutie om alle verbintenissen uit deze opdracht tegen een vaste, forfaitaire prijs te realiseren.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
cfr. Bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-09-20 13:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussle
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-08-10