Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Sint-Pieters-Woluwe
Postadres : Charles Thielemanslaan 93 ,BE -1150 Brussel
Tel: +32 27730654
E-mail: dvanoverberghe@woluwe1150.irisnet.be
Internetadres(sen): http://www.woluwe1150.be/ https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=281553
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Wegen - Vernieuwing van de trottoirs - Gemeentehuis Referentienummer: Woluwe-Saint-Pierre -2017.152/A//2017.E097-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45233140
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Wegen - Vernieuwing van de trottoirs - Gemeentehuis
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
Vernieuwing van de trottoirs - Gemeentehuis
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren. * In overeenstemming met artikel 60 § 1 van het koninklijk besluit van 15.07.2011 zal het bestuur, enkel voor de Belgische inschrijver, het volgend document zelf opvragen en het in de documenten van de opdracht bewaren: Het attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar hij gevestigd is. Voor een buitenlandse inschrijver verwijzen naar artikel 62 van het Koninklijk Besluit van 15.07.2011. * De inschrijver voegt bij zijn offerte een attest waaruit blijkt dat hij heeft voldaan aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische inschrijver verifieert de aanbestedende overheid de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën, op basis van het attest dat door die laatste wordt afgeleverd.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Omzet over de laatste drie boekjaren
Eventuele minimumeisen:
De inschrijvers zullen bij hun offerte een verklaring betreffende de realisatie, enerzijds, van een totale omzet over de laatste drie boekjaren van een jaarlijke gemiddeld minimum van 500.000,00 EUR, B.T.W. inbegrepen en, anderzijds, de realisatie van een jaarlijkse gemiddeld omzet in gelijkaardige werken over de laatste drie boekjaren van 300.000,00 EUR, B.T.W. inbegrepen toevoegen.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Erkenning
Eventuele minimumeisen:
* Hetzij het bewijs van zijn erkenning in categorie C klasse 3 (de klasse wordt bepaald op het ogenblik van de gunning) als aannemer van werken voor de uitvoering van werken; hetzij vervangende bewijsstukken vereist in overeenstemming met het artikel 3 § 1, 2° van de wet van 20 maart 1991, betreffende de erkenning van aannemers van werken (cf. artikel 1 van het ministerieel besluit van 27 september 1991).
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-08-21 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2017-12-19
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van Staat , BE Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van Staat , BE Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-08-01