Brussels Hoofdstedelijke Dienst Voor Brandweer En Dringende Medische Hulp

Opdracht van werken van afbouw en voltooiing



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Brussels Hoofdstedelijke dienst voor brandweer en dringende medische hulp
Postadres :  Helihavenlaan ,BE -1000   Brussel
Contactpersoon:   Mevrouw Céline Zureck
Tel:   +32 22088198
Fax:   +32 22034488
E-mail:   Celine.zureck@firebru.brussels
Internetadres(sen):   http://www.siamu.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=280828


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Opdracht van werken van afbouw en voltooiing  
Referentienummer:   SIAMU-SIB2017-038-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45400000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Opdracht van werken van afbouw
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE
Voornaamste plaats van uitvoering:   zie bestek
II.2.4. Beschrijving
zie bestek



AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
zie bestek

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bestek

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bestek

Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A


III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie bestek



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2017-09-05   10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   3   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Geplande datum voor het begin van de gunningsprocedures
Datum:   2017-09-05
Plaatselijke tijd:   10:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
BHDBDMH
Helihavenlaan 15 ,  BE - 1000   Brussel
E-mail:   thierry.mercken@firebru.brussels

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
BHDBDMH
Helihavenlaan 15 ,  BE - 1000   Brussel
E-mail:   thierry.mercken@firebru.brussels

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
BHDBDMH
Helihavenlaan 15 ,  BE - 1000   Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-07-20

Vergelijkbare advertenties van BDA