Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Brussels Hoofdstedelijke dienst voor brandweer en dringende medische hulp
Postadres : Helihavenlaan ,BE -1000 Brussel
Contactpersoon: Mevrouw Céline Zureck
Tel: +32 22088198
Fax: +32 22034488
E-mail: Celine.zureck@firebru.brussels
Internetadres(sen): http://www.siamu.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=280828
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Opdracht van werken van afbouw en voltooiing Referentienummer: SIAMU-SIB2017-038-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45400000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Opdracht van werken van afbouw
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
Voornaamste plaats van uitvoering: zie bestek
II.2.4. Beschrijving
zie bestek
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie bestek
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bestek
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bestek
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-09-05 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Geplande datum voor het begin van de gunningsprocedures
Datum: 2017-09-05
Plaatselijke tijd: 10:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
BHDBDMH
Helihavenlaan 15 , BE - 1000 Brussel
E-mail: thierry.mercken@firebru.brussels
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
BHDBDMH
Helihavenlaan 15 , BE - 1000 Brussel
E-mail: thierry.mercken@firebru.brussels
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
BHDBDMH
Helihavenlaan 15 , BE - 1000 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-07-20