Brusselse Gewestelijke Huisvestingsmaatschappij

Rauter


KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Brusselse Gewestelijke Huisvestingsmaatschappij
Jourdanstraat 45-55, BE-1060 Brussel
Contact: Rodriguez Duarte Gaëlle
Tel: +32 5331989 E-mail: grodriguez@slrb.brussels
Internet adres(sen):
https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=275926
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Rauter
II.1.2. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht heeft betrekking op de verwezenlijking van werken met bijbehorende diensten inzake ontwerp en opvolging van de werken overeenkomstig de in het programma en de technische en functionele bepalingen gedefinieerde doelstellingen.
Het project ligt in de Rauterstraat en de Bergensesteenweg 585 op de percelen gekadastreerd 1e afdeling, perceel nr. 577V2 en betreft de bouw van ongeveer 32 sociale woningen, 1100m² kantoren, 190m² werkplaatsen voor de regie en 200m² sociaal restaurant, het geheel kadert in het Gewestelijk Huisvestingsplan.
Voor de verwezenlijking van het project wordt houten prefabricatie als bouwprincipe gekozen.
Het terrein ligt in een dichtbevolkte stedelijke context. Het project wil de binnenkant van het huizenblok verdichten en de rooilijnen aan de straten verlengen.
Inschrijvers die een regelmatige en volledige offerte indienden, maar voor onderhavige opdracht niet werden geselecteerd, krijgen voor hun deelname een bedrag van maximum 30.000 euro op voorwaarde dat zij overeenkomstig het advies van het adviescomité ten minste 50 % van de punten behaalden.
Individueel mogen inschrijvers een premie van niet meer dan 6.000 euro ontvangen.
Deze premie is opeisbaar zodra de resultaten zijn meegedeeld en wordt uitbetaald binnen de 30 kalenderdagen na ontvangst van de factuur die binnen een maximumtermijn van zes maanden na de gunning van de opdracht aan de aanbestedende overheid moet worden toegestuurd.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE
Openbaar.
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. GECORRIGEERDE OF TOEGEVOEGDE INFORMATIE:
- Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie.
- In de oorspronkelijke aankondiging
VI.3.4. Te corrigeren datums in de oorspronkelijke aankondiging:
Plek waar de datum gewijzigd moet worden: IV.3.3) Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten (behalve voor een DAS) of een beschrijvend document Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten Datum:
In plaats van: 30/08/2017 - 13:00
Te lezen: 16/10/2017 - 13:00
VI.3.4. Te corrigeren datums in de oorspronkelijke aankondiging:
Plek waar de datum gewijzigd moet worden: IV.3.4) Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen Datum:
In plaats van: 30/08/2017 - 14:00
Te lezen: 16/10/2017 - 14:00
VI.3.4. Te corrigeren datums in de oorspronkelijke aankondiging:
Plek waar de datum gewijzigd moet worden: IV.3.8) Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend Datum:
In plaats van: 30/08/2017 - 14:00
Te lezen: 16/10/2017 - 14:00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/06/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA