Gemeinde Raeren

CSC - Verbesserung und Abwässerung


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeinde Raeren
Hauptstraße 26, BE-4730 Raeren
Contact: Theiss Martina
Tel: +32 87858979 Fax: +32 87652888 E-mail: martina.wingens@raeren.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=278318
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
CSC - Verbesserung und Abwässerung
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Hauptstraße in Raeren
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Verbesserung und Abwässerung Hauptstraße
Der Auftrag ist unterteilt in 3 Divisionen
Division 1 - zu Lasten der SPGE
Division 2 - zu Lasten der Gemeinde Raeren
Division 3 - zu Lasten der SWDE
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: alle percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Division 1
Korte beschrijving:
siehe Lastenheft
Perceel 2: Division 2
Korte beschrijving:
siehe Lastenheft
Perceel 3: Division 3
Korte beschrijving:
siehe Lastenheft
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: tussen 2450000.00 en 2480000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Bescheinigung ONSS
Strafregister
Zertifikat der direkten Steuern
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Bankerklärung bezüglich der finanziellen und wirtschaftlichen Kapazität des Unternehmens
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Kategorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 02/08/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 25.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bitte die Summe auf das Konto BE07 0910 1764 8066 überweisen
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 03/08/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 03/08/2017 - 11:00
Plaats: Versammlungsaum des Bauamtes, Hauptstr. 30 in Raeren
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Alle Anbieter, die ein Angebot unterbreiten
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/06/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA