AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
S.A. Le Foyer Etterbeekois N.V.
Promenade Hippolyte Rolin 1, BE-1040 Brussel
Contact: Paridaens Sophie Anne
Tel: +32 27380736 E-mail: SParidaens@sisp.irisnet.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=278324
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renovatie van de stookinstallatie van de Waversesteenweg 745/747
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Waversesteenweg 745/747 te 1040 Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Renovatie van de stookinstallatie van de Waversesteenweg 745/747
Het gebouw gelegen aan de Waversesteenweg 745/747, wordt momenteel verwarmd door één enkele verwarmingsinstallatie.
Deze renovatieaanneming bestaat uit:
- Het demonteren en afvoeren van de bestaande installaties, d.w.z. de twee verwarmingsketels, de twee pompen, de twee boilers, het opslagvat, een expansievat, de hoofdcollector, de 2 uitgaande leidingen, de ermee verbonden leidingen, de elektrische kast en het geheel van de kabels.
- Het leveren en aansluiten van twee nieuwe verwarmingsketels van telkens 180 kW.
- Het leveren en installeren van alle toebehoren rond de verwarmingsketels: afsluiters, luchtafscheider, slibafscheider, kleppen, sondes, voelers, meetinstrumenten.
- Verwezenlijking van de uitgaande leidingen voor de verwarming en het SWW, en voor elke uitgaande leiding met inbegrip van: 6 afsluiters, een regelafsluiter, een driewegafsluiter, 2 kleppen, 2 circulatiepompen en ander toebehoren.
- Het leveren en aansluiten van een pomp en een platenwarmtewisselaar van 120 kW voor de productie van SWW.
- Het leveren en aansluiten van een opslagvat voor SWW van 2500 liter.
- Het hydraulisch aansluiten van alle nieuwe installaties. De volledige hydraulische installatie moet geïnstalleerd worden conform het principeschema.
- Het leveren en aanbrengen van de warmte-isolatie op alle nieuwe installaties.
- Vervanging van de huidige schoorstenen door dubbelwandige schoorstenen tot aan het dak.
- Het aanbrengen van een warmteterugwinnings-, neutralisatie- en afvoersysteem voor de condensaten van de rookgassen.
- Het installeren van een ventilatie bovenaan en installeren/aanpassen van een ventilatie onderaan.
- Het installeren van een gasmeter, een handbediende kraan en een gemotoriseerd gasventiel.
- Het installeren van een meter voor het suppletiewater.
- Het installeren van een expansievat van 300 liter ter vervanging van het oude expansievat.
- Het elektrisch aansluiten van de nieuwe installaties en het leveren van een nieuw elektrisch bord en regelbord.
- Het integreren van de regeling van de verwarmingsinstallatie via een buitenvoeler.
- Het aanbrengen van de bedienings- en controleborden van de nieuwe verwarmingsketels en van de SWW-productie;
- Het leveren en aanbrengen van een energiemeter;
- Het uitvoeren van alle bijbehorende werkzaamheden voor de installatie en de aansluitingen van de verschillende elementen;
- Het installeren van een gasdetectie- en brandcentrale.
- Het reinigen van het volledige verwarmingsnet.
- Het aanbrengen van thermostatische kranen in de appartementen.
Deze lijst is niet uitputtend.
Er dient een bijzondere aandacht besteed te worden aan de fasering van de werkzaamheden. Het doel is nl. de onderbrekingstijd van het sanitair warm water tot een minimum te beperken.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde van de opdracht zonder optie : 126.000 ? excl. BTW.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De inschrijvers moeten de voorwaarden naleven betreffende het recht op toegang tot de opdracht overeenkomstig de artikelen 61 t/m 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011.
Inlichtingen en formaliteiten die nodig zijn om na te gaan of aan die vereisten is voldaan:
« Art. 61, § 1 en § 2, 1°, 2° of b3° : De inschrijvers voegen bij hun offerte een uittreksel uit het strafregister of een gelijkwaardig document dat door een bevoegde gerechtelijke of administratieve overheid is uitgereikt.
Art. 62 : Inschrijvers die personeel in dienst hebben dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 voegen bij hun offerte een attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid waaruit blijkt dat zij in regel zijn met de betaling van hun sociale zekerheidsbijdragen.
Inschrijvers die personeel in dienst hebben dat behoort tot een andere Lidstaat van de Europese Unie en niet hiervóór wordt bedoeld, voegen bij hun offerte een attest dat uitgereikt is door de bevoegde overheid en waaruit blijkt dat zij voldaan hebben aan hun verplichtingen betreffende de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn.
Het attest heeft betrekking op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de datum van ontvangst van de offertes.
Art. 63 : De inschrijvers voegen bij hun offerte een attest waaruit blijkt dat zij voldaan hebben aan hun beroepsmatige fiscale verplichtingen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste ontvangstdatum van de offertes.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
/
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: 1, Kategorie: D17
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 85
Criterium 2: Prijs, Weging: 5
Criterium 3: Organisatie van de werkzaamheden, Weging: 5
Criterium 4: Wachtdienst en snelheid van interventie, Weging: 5
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 07/08/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Gratis dossier wordt per e-mail verstuurd na aanvraag bij Sophie Paridaens aan nummer 02/738.07.36 of per mail aan sparidaens@sisp.irisnet.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
05/09/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
05/09/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Op straffe van nietigheid van zijn offerte moet de inschrijver deelnemen aan het verplichte bezoek ter plaatse dat plaatsvindt op 08/08/2017 om 10u (aanwezigheid per telefoon of e-mail bevestigen aan Sophie Paridaens 02/738.07.36 of sparidaens@sisp.irisnet.be)
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/06/2017